VERDRIETIG

hi meiden,

Ik heb net het ziekenhuis gebeld om te vragen of ik wel een zwangerschapstest kan doen. Nu blijkt dat door de laatste  prik (de pregnyl prik) HCG in je urine komt. Dit betekend dat  de test positief is door de pregnyl en niet door een eventuele zwangerschap.

Ik baal echt enorm, nu weet ik nog steeds niks....

een verdrietige Marielle

beste Marielle,

wat vind ik dit rot voor je en zeker als je het gevoel van zwanger zijn had ik weet hoe het is iedere maand heb ik ook de verschijnselen dat ik denk nu is het raak maar dan wordt ik toch weer ongi. Maar heeft de arts daar niks over gezegt dat die prik het HCG gehalte verhoogd? Ik hoop toch dat je gauw zwanger mag raken heel veel sterkte met deze teleurstelling.

groetjes Linda

Jeetje dat is zeker klote zeg!

Moet zeggen dat mij daar niets van bekend was. Dat door de pregnyl ook HCG vrijkomt.

Hoeveel dagen ben je nu over tijd dan?
en............hebben ze gezegt wanneer je nu mag testen?

Het is ook zenuwslopend allemaal he!

Eerst de twee weken vol zien te houden en dan ..................dit weer.

Meis, zolang je menstruatie zich nog niet heeft laten zien is er hoop!

Ik zal voor je duimen dat het stiekem toch is gelukt!

Houd moed!

Liefs,

Cynthia

Ik ben nog helemaal niet overtijd. Pas morgen of overmorgen is mijn NOD. Maar door de hormonen kan je menstruatie ook uitblijven dus dat zegt ook niets. Ik was gewoon een beetje enthausiast om nu al zelf te testen met een CB. En ik dacht positief is positief maar dat werkt niet zo bij ivf. Dit hadden ze niet verteld in het ziekenhuis.

Vrijdag is pas de bloedtest in het ziekenhuis en dan weten we pas zeker  of we zwanger zijn of niet.

Wat kan een dag lang duren zeg..

gr
Marielle

Ja ik las later dat je vrijdag pas je NOD had.

Het is ontzettend spannend allemaal.

En een dag kan dan inderdaad heel lang duren, het enige wat je kan doen helaas is wachten en geduldig proberen te zijn.

Sterkte en ...........ik straal hierbij wat positieve energie mee..............wellicht helpt t

Cynt

hoi marielle

Wat ontzettend vervelend dat ze dit niet van te voren tegen je gezegd hebben. We zijn er wel voor gewaarschuwd. Bij ons is het uiteindelijk helemaal anders gelopen maar ze hadden het wel gezegt.
Ik hoop dat het uiteindelijk vrijdag helemaal top is en een dikke +
en je ons groot nieuws te vertellen heb. Dat kunnen we hier goed gebruiken. We houden de moed er in ik zal voor je duimen. Want wachten tot vrijdag is nog zoooo lang als de tijd zo langzaam weg tikt.

liefs rozemarijn

OEPS!
Nu je het zegt bedenk ik me dat ik dit inderdaad vaker heb gehoord. Mooi een flinke tegenvaller dus!! Jij helemaal blij en dan dit. Kan me voorstellen dat je je nu even heel   voelt. Maarreee nog niet opgeven hoor want je kan natuurlijk alsnog hartstikke zwanger zijn!!

Lfs inge

Hoi Marielle,

Ik wil je even een hart onder de riem steken. Moed houden. Vrijdag weet
je het zeker. Je kunt je nu helemaal gek maken en van alles voelen
(deed ik ook) maar het beste is om te proberen rustig te blijven.

Dat is heel moeilijk, want je wilt het zoooo graag weten.....

Ik duim voor je en hoop dat je gewoon heeeeeel errug zwanger bent.

Sterkte met het wachten!!!!

Duim voor je,

Groetjes Puck

Terug
Bovenaan