verdrietig

hoi meiden

wij zijn nu ruim 2 jaar bezig om een kindje te krijgen en eigenlijk had ik gisteren ongi moeten worden maar er is nog niets te zien , ook geen buikpijn en/of rugpijn , wel sinds eergister beroerd maar denk eerlijk gezegd dat de griep weer de kop op komt steken
vanmorgen ook bij de gyn geweest en die heeft toen gekeken of mijn baarmoedermond goed genas (ivm operatie)  en dat bleek oke te zijn , nu sta ik voor de keus om met iui te beginnen maar mijn gevoel zegt , heel graag maar mijn verstand zegt waarom , je hebt 3 kinderen op de normale manier gekregen , dan moet het deze keer toch ook zo kunnen?
heel dubbel allemaal , hij had me ook een half jaar bedenk tijd gegeven , nog even aanzien zo , heeft hij dan kunnen zien dat ik zometeen ongi ga worden ?
ik weet het allemaal niet meer meiden , tis zoooooooooooo frustrerend allemaal
ik denk dat ik mijn kinderwens maar aan de wilgen hang en eindelijk begin met het genieten van wat ik al wel heb ( 3 prachtige kindjes) waarvan de jongste ook nog eens as vrijdag naar de psz mag , heb het daar nu wel zo moeilijk mee , krijg gewoon een leeg nest en dan alle informatie in 1 keer , kan wel janken
sorrie maar moest dit kwijt
liefs janet

Hey Janet,
Hoe is het nu met je? Hoop dat het een beetje goed met je gaat.
Je moet wel altijd genieten van wat je al hebt!  Dat is enorm belangrijk.
Veel succes met alles en hou je taai!!!!!!!

groetjes
Sjan

Ieder zijn eigen verdriet hoor. Daar heb je recht op. Vergeet alleen niet te genieten van die schatjes die je al hebt he!! Dat is al een rijkdom op zich natuurlijk!

gr.Inge

hoi lieve meiden , ben nu 5 dagen overtijd en heb alleen maar rose verlies , klein beetje hoor
heb ook al 1,5 week last van ongi krampjes maar , die verdwijnen telkens , temp ook nog niet gedaald dus , als er maandag (1 week overtijd) nog geen duivels zijn zou ik een testje willen wagen , zou ik dan na 2 jaar proberen uiteindelijk toch nog op de spontane manier zwanger kunnen worden?
dat zou nou echt te gek zijn zeg
laat het maandag direct weten of , als de duivels alsnog komen natuurlijk ook
hoop toch zo dat ze niet komen hihi
liefs janet

Terug
Bovenaan