verdrietig

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
vandaag een verschrikkelijke dag gehad, we hebben de 2de follikelmeting gehad en ze waren er helemaal niet tevreden over. Mijn follikels zijn niet of nauwelijks gegroeid. Ik krijg nu 300 mg menopur gespoten. Het viel me zo zwaar tegen, ik was erg boos en teleurgesteld. Ze hebben me verteld als de vrijdag de follikels nog niet zijn gegroeit, dan stoppen ze met de behandeling.............................ik moet er niet aan denken.
Alles voor niets.................Ik voel me nu ellendig, zielig en heb een verschrikkelijke hoofdpijn, daarbij ben ik ook nog de hele avond alleen.
Misschien wel een beetje zelfbeklag, vanavond maar op tijd naar bed.
En dan maar weer afwachten wat de vrijdag ons brengt.

Fijn dat ik even mijn zelfbeklag mag uiten hier op deze site, ben het even kwijt.
groetjes

Spui maar gerust hoor! Daar zijn we voor.
Je hebt idd nogal een kl*te dag achter de rug, dus ik kan me voorstellen dat je het effe helemaal gehad hebt.
Houd moed! Ik duim voor je dat het er vrijdag TOCH nog een stuk beter uit ziet en het   niet voor niks is geweest.
Maan

He Pitty,

Ben even kwijt of je met IUI of IVF bezig bent. En menopur heb ik niet gehad wel puregon. Bij mij wilden ze eerst ook niet zo goed groeien. Ik moest van 100 naar 150 eenheden spuiten en toen wilden ze wel sneller groeien.

Dus meid houd moed. Het is nog geen vrijdag dus die eitjes hebben nog even kans.

Ik zal hard voor je duimen.

Liefs
Nicole

Lieve Pitty,

Bij IUI-poging 2 wilden ze bij mij ook niet.  Na een paar dagen langer door te hebben gespoten, was  er wel 1 goed gegroeid.  Gewoon door blijven spuiten en ik hoop voor je dat ze vrijdag wel gegroeid zijn!!! Moed houden, hoor.

Lfs, Kippie.

Hoi Pitty,

Moed blijven houden hoor! Het duurt nog 2 dagen voordat het vrijdag is. Wie weet maken ze ineens wel een flinke groeispurt.

Ik ga voor je duimen!
Liefs, Ibbeltje

beste pitty,

houd moed meid.
ik zat ook even in zak en as omdat mijn eitje ook niet wilde groeien.
maar zie daar, in 4dagen ruim 10mm. groter geworden.
dus, het kan echt.
blijf er in geloven.

groetjes, jana.

Hee kop op meissie!!
Ik had bij 300 eenheden puregon 2 follikels en die hebben er 3 weken over gedaan om groot genoeg te zijn. Bij de punctie bleek er 1 follikel gevlogen en was er dus nog maar 1 blaasje. Uiteindelijk bleek er een eitje in te zitten en nu ben ik zwanger van dat ene sneue eenzame langzaamgroeiende eitje!!!! Enne die artsen vielen van hun stoel want die hadden gezegd dat het niet ging lukken! VOLHOUDEN DUS! Laat je niet gekmaken!!
lfs ing

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-12-2006 11:38:59'));

Hee kop op meissie!!
Ik had bij 300 eenheden puregon 2 follikels en die hebben er 3 weken over gedaan om groot genoeg te zijn. Bij de punctie bleek er 1 follikel gevlogen en was er dus nog maar 1 blaasje. Uiteindelijk bleek er een eitje in te zitten en nu ben ik zwanger van dat ene sneue eenzame langzaamgroeiende eitje!!!! Enne die artsen vielen van hun stoel want die hadden gezegd dat het niet ging lukken! VOLHOUDEN DUS! Laat je niet gekmaken!!
lfs ing

Hoi Inge,
Bedankt voor je leuke en vooral opbeurende reactie. Dit heb ik echt evennodig.
Nu heb ik een vraag, hoelang kun je doorspuiten met de hormonen, en hoelang mogen de follikels blijven zitten.
Trouwens nog van harte met je zwangerschap, wat fijn voor jullie dat het gelukt is!!!!
Ik hoop dat je een geweldige zwangerschap krijgt, geniet er maar van!!!!
groetjes wima oftewel pittty36

Terug
Bovenaan