verdrietig

Ik ben gisteren weer bij de gyneacoloog geweest. Ik krijg over 2 tot 3 weken een therapeutische hysteriscopie. Ik baal er zo ontzettend van.... Tegen de tijd dat we weer met Clomid mogen starten zijn we een half jaar verder na de miskraam. Na de iingreep krijg ik voor 6 wkn een spiraaltje, om verklevingen te voorkomen en daarna moet ik nog 6 weken wachten of mijn cyclus vanzelf weer op gang komt (wat toch niet gebeurt, want ik heb PCO) en dan word het weer opgewekt met een duphaston kuur, waar ik overigens de afgelopen keer helemaal niet op heb gereageerd. Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? Ik lees alleen maar dat iedereen al vrij snel weer mag starten na een miskraam, waarom moet er bij ons dan een half jaar tussen zitten?
De gyn geeft als antwoord dat ze liever heeft dat het lichaam zelf de resten afstoot. (het vruchtje was meteen al weg, na gebruik van misoprosol)
Voel me erg verdrieitg en ben het wachten zo zat, en de onzekerheid, word er echt moedeloos van......
Sorry voor mijn depri berichtje, maar ik wilde zo graag verder en nu duurt het allemaal nog veel langer...

Mickey

Lieve Dana,

Het zit je echt niet mee meid....
Is het niet een idee om een keer naar een ander ziekenhuis te gaan voor een second opinion?
Je wordt eigenlijk telkens maar weer met een ander alternatief naar huis gestuurd.
Echt heel vreemd.....
Zo kun je nog steeds geen streep door alle ellende van de miskraam zetten en blijf je daar maar mee worden geconfronteerd.
Ik vind het heel vervelend voor je en eigenlijk ook wel oneerlijk.
We gingen gelijk op met de zwangerschap, we kregen op dezelfde dag het vreselijke nieuws dat ons vruchtje niet meer leefde en ik ben nu alweer zoveel verder dan jij bent...
Bij mij ging het wel heel erg snel, omdat ik meteen na de curettage met provera mocht beginnen. Het resultaat was dat deze behandeling op niks uit is gelopen en ik nou weer een kuurtje provera achter de rug heb.
Maar goed.... als het goed is, mag ik over een paar dagen weer beginnen met de clomid.

Nou meis.... hou je taai en overweeg anders toch maar eens een andere arts/ziekenhuis... Want hier word je idd niet echt vrolijker van.

Heel veel liefs en een dikke knuffel.
Peet

Jeetje....das balen!!! Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk weer verder gaan met een volgende poging.....
Probeer inderdaad een second opinion en anders zit er helaas nix op dan wachten.....
Ze zeggen ook wel eens Geduld Loont!!! en dat zal zeker ook voor jou gelden!!
Ik probeer het nog steeds na 5 jaar!!! Maar ach .....we blijven het proberen....er zit nix anders op...

Sterkte
FF

Hee Mickey,
Wel rare gewoontes hebben ze daar zeg. Lijkt wel of ze zich helemaal niet in jouw situatie kunnen verplaatsen........En wat Peet zeg, je wordt geconfronteerd met je miskraam. Veel succes met je beslissing.
Groetjes

Terug
Bovenaan