Ik ben gisteren weer bij de gyneacoloog geweest. Ik krijg over 2 tot 3 weken een therapeutische hysteriscopie. Ik baal er zo ontzettend van.... Tegen de tijd dat we weer met Clomid mogen starten zijn we een half jaar verder na de miskraam. Na de iingreep krijg ik voor 6 wkn een spiraaltje, om verklevingen te voorkomen en daarna moet ik nog 6 weken wachten of mijn cyclus vanzelf weer op gang komt (wat toch niet gebeurt, want ik heb PCO) en dan word het weer opgewekt met een duphaston kuur, waar ik overigens de afgelopen keer helemaal niet op heb gereageerd. Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? Ik lees alleen maar dat iedereen al vrij snel weer mag starten na een miskraam, waarom moet er bij ons dan een half jaar tussen zitten?
De gyn geeft als antwoord dat ze liever heeft dat het lichaam zelf de resten afstoot. (het vruchtje was meteen al weg, na gebruik van misoprosol)
Voel me erg verdrieitg en ben het wachten zo zat, en de onzekerheid, word er echt moedeloos van......
Sorry voor mijn depri berichtje, maar ik wilde zo graag verder en nu duurt het allemaal nog veel langer...
Mickey
De gyn geeft als antwoord dat ze liever heeft dat het lichaam zelf de resten afstoot. (het vruchtje was meteen al weg, na gebruik van misoprosol)
Voel me erg verdrieitg en ben het wachten zo zat, en de onzekerheid, word er echt moedeloos van......
Sorry voor mijn depri berichtje, maar ik wilde zo graag verder en nu duurt het allemaal nog veel langer...
Mickey