Verdrietig

Dag meiden,

Ik kom me even voorstellen. Het is midden in de nacht en ik kan niet slapen. Ik ben gistermiddag (de 21e) ons kindje van bijna 15 weken verloren. We hebben ons jongetje een dagje bij ons gehouden en hem vandaag begraven op een heel mooi en speciaal plekje. Hij zag er prachtig en gaaf uit, maar heeft helaas niet langer bij ons kunnen blijven.

Ik heb net even jullie berichtjes gelezen. Ik kom van het Maart-forum en heb Claudy hiernaartoe zien gaan, dus dat maakte me nieuwsgierig. Mijn vriend en ik weten zeker dat we opnieuw willen proberen zwanger te raken, we moeten alleen nog even zien wanneer we daar weer mee (kunnen) beginnen. Nu is het nog te vers om er een beslissing over te kunnen nemen.
Ik hoop dat ik hier een tijdje als "gast" mag blijven meelezen. Moet je persé al bezig zijn met opnieuw zwanger raken om hier te kunnen schrijven? Ik voel me een beetje tussen wal en schip vallen en zou het fijn vinden om hier lotgenoten te treffen.

Liefs,
Marjon

Lieve Marjon,
Het is nu midden in de nacht maar ik ben aan het werk,ben verpleegkundige.
Jeetje,echt erg dat je een miskaam hebt gehad....15 weken...dat is inderdaad al een klein mensje. Ik heb ook een miskraam gehad maar dat was met 5 weken,dus dat is toch anders.(denk ik)
Het gevoel dat alles opeens anders is zal wel hetzelfde zijn...al je toekomstplannen zijn opeens weg...
Ik hoop dat je niet veel pijn hebt(lichamelijk dan) en dat je cyclus snel weer de oude is zodat je weer een poging kunt wagen. Ik hoop dat je veel steun hebt aan je man,mijn man heeft me erg gesteund. Ik kreeg een miskraam begin juni een week voor onze bruiloft...nu is mijn cyclus erg in de war...wordt steeds langer. Hoop dat dat bij jou niet het geval is.
Heel veel sterkte en tuurlijk mag je hier zijn om te lezen en je ragen te stellen! We zijn hier om elkaar te steunen!
Liefs Esther

Lieve Marjon,

Ik krijg er kippenvel van, wat vreselijk om na zoveel weken alsnog je kindje te verliezen. Weet je wat de reden ervan is, of is het 'domme pech'?

Natuurlijk mag je hier meelezen, er zijn geen kriteria om aan te voldoen hoor! Iedereen hier heeft een miskraam gehad en zoekt hier dan eens een luisterend oor, dan eens troost, dan een begrip etc. ja hoor, je zit hier goed. schrijf alles maar van je af wanneer je daar behoefte aan hebt.
Heel veel sterkte in deze erg moeilijke tijd.

Liefs Mira

Hoi Marjon,

Wat erg ik krijg er tranen van in mijn ogen. Dat het met 15 weken nog mis kan gaan, daar staat denk ik niemand bij stil. Meid, ik vindt het vreselijk voor jullie. Ik ben niet meer op dit forum ban weer zwanger dus zit ik op het mei forum.

Ik heb hier na mijn mk veel steun gehad van de meiden hier, ik hoop dat je dat ook zult vinden.

Ik wens jullie alle sterkte van de wereld toe met het verwerken van jullie verlies.

Heel veel liefs CLaudy

Marjon, heel veel sterkte met het verlies, en als je behoefte hebt aan steun weet je dat je altijd hier terecht kan.
Daarnaast is een forum verlies en verdriet, misschien vind je daar ook wat aansluiten.
Groeten,
Adren

Marjon,

Ik leef ook met je mee, ben nu zelf aan het bijkomen van mijn miskraam (afgelopen maandag is het vruchtzakje weggehaald). Ik heb nog steeds pijn en bloedverlies. Ik ben hier dus ook nog maar net maar als ik iets kan doen dan ben ik er ook voor je hoor.

Sterkte,
liefs Po

Hoi Marjon,

Je hoeft helemaal niet mee te schrijven hoor maar als je vragen hebt of je gewoon even je rotgevoel van je af wilt schrijven dan ben je natuurlijk meer dan welkom. We weten allemaal hoe je je voelt.

Heel erg veel sterkte!

X F.

hoi jeetje dit is idd heel erg vervelend voor jullie hopelijk kunnen jullie het een plaatsje geven..
en je mag hier gewoon meelezen hoor doe ik eigelijk overal dus waarom niet?
heel vel sterkte en een dikke knuf
liefs mij

Terug
Bovenaan