Hoi allemaal
Even nadat ik de 2 gedichtjes op deze site heb gezet kreeg ik te horen dat mijn oma om half 6 vanavond is overleden.
Ik was heel erg opgelucht dat ze nu geen pijn meer heeft.
Helaas moest ik dit bericht telefonisch aan mijn 2 oudste kinderen vertellen( die wonen bij mijn ex ), en de middelste begon dus heel erg hard te huilen.
Het ergste van het hele verhaal vond ik dat ik hem niet zelf kon troosten en dat ik zijn vader hoorde zeggen dat hij zich niet aan moest stellen.( wat een kl...)
Ik ga ze vrijdagmiddag ophalen en dan lekker knuffelen en heel goed met ze praten.
Ik zit nu bijna in tranen en dat alleen omdat ik mijn eigen kids niet kan troosten op dit moment.
Dat mijn oma is overleden daar heb ik vrede mee. Ze heeft een hele mooie leeftijd bereikt en is heel lang goed geweest.
Ook heb ik nog een gedichtje voor haar gemaakt.
Lieve Oma
Verlies was er al voor het einde,
Het verdriet voordat het afscheid kwam,
Tot die onzekere verwarring,
Bezit van uw gedachten nam,
Maar als we u bezochten elke keer,
Dan was er steeds die glimlach weer,
Wij voelden mee met uw stille verdriet,
Nu rouwen wij maar treuren niet,
Rust zacht lieve oma, wij vergeten u nooit !!!!!
Liefs Gaby
Even nadat ik de 2 gedichtjes op deze site heb gezet kreeg ik te horen dat mijn oma om half 6 vanavond is overleden.
Ik was heel erg opgelucht dat ze nu geen pijn meer heeft.
Helaas moest ik dit bericht telefonisch aan mijn 2 oudste kinderen vertellen( die wonen bij mijn ex ), en de middelste begon dus heel erg hard te huilen.
Het ergste van het hele verhaal vond ik dat ik hem niet zelf kon troosten en dat ik zijn vader hoorde zeggen dat hij zich niet aan moest stellen.( wat een kl...)
Ik ga ze vrijdagmiddag ophalen en dan lekker knuffelen en heel goed met ze praten.
Ik zit nu bijna in tranen en dat alleen omdat ik mijn eigen kids niet kan troosten op dit moment.
Dat mijn oma is overleden daar heb ik vrede mee. Ze heeft een hele mooie leeftijd bereikt en is heel lang goed geweest.
Ook heb ik nog een gedichtje voor haar gemaakt.
Lieve Oma
Verlies was er al voor het einde,
Het verdriet voordat het afscheid kwam,
Tot die onzekere verwarring,
Bezit van uw gedachten nam,
Maar als we u bezochten elke keer,
Dan was er steeds die glimlach weer,
Wij voelden mee met uw stille verdriet,
Nu rouwen wij maar treuren niet,
Rust zacht lieve oma, wij vergeten u nooit !!!!!
Liefs Gaby