Verdrietig

Hoi allemaal

Even nadat ik de 2 gedichtjes op deze site heb gezet kreeg ik te horen dat mijn oma om half 6 vanavond is overleden.
Ik was heel erg opgelucht dat ze nu geen pijn meer heeft.
Helaas moest ik dit bericht telefonisch aan mijn 2 oudste kinderen vertellen( die wonen bij mijn ex ), en de middelste begon dus heel erg hard te huilen.
Het ergste van het hele verhaal vond ik dat ik hem niet zelf kon troosten en dat ik zijn vader hoorde zeggen dat hij zich niet aan moest stellen.( wat een kl...)
Ik ga ze vrijdagmiddag ophalen en dan lekker knuffelen en heel goed met ze praten.
Ik zit nu bijna in tranen en dat alleen omdat ik mijn eigen kids niet kan troosten op dit moment.
Dat mijn oma is overleden daar heb ik vrede mee. Ze heeft een hele mooie leeftijd bereikt en is heel lang goed geweest.
Ook heb ik nog een gedichtje voor haar gemaakt.

Lieve Oma

Verlies was er al voor het einde,
Het verdriet voordat het afscheid kwam,
Tot die onzekere verwarring,
Bezit van uw gedachten nam,
Maar als we u bezochten elke keer,
Dan was er steeds die glimlach weer,
Wij voelden mee met uw stille verdriet,
Nu rouwen wij maar treuren niet,

Rust zacht lieve oma, wij vergeten u nooit !!!!!

Liefs Gaby

Lieve Gaby,

Ik kan je verdriet niet minder maken, maar ik wil je even laten weten dat ik aan je denk! Gecondoleerd met het overlijden van je oma.
Wat vervelend dat de kinderen het over de telefoon moesten horen. Maar ik ben ervan overtuigd dat je het anders gedaan had, als dit had gekunnen. Heel normaal dat de kinderen er verdriet van hebben. Jammer dat ze dan een vader hebben die dat verdriet zo van tafel veegt. Knuffel ze idd maar flink als ze van het weekend weer bij je zijn! Goed voor hen, maar ook voor jou.
Sterkte.

Groetjes, Kat

lieve Gaby,

Meissie gecondoleerd   en veel sterkte met dit verlies van je oma.

Ik weet natuurlijk niet waarom je kids bij hun vader wonen, maar is er
geen mogelijkheid dat je ze eerder kan halen? Lijkt mij dat ze nu even
hun mams nodig hebben. En zoals je ex reageerd vind ik echt zwaar
$%&%$%& voor ze.

Hopelijk vind je een weg om ze te troosten op afstand hoor.

liefs Hester  

hoi hoi gaby

gecondoleert met je oma.. sterkte met het verlies....

ennne wat vervelend dat je je kinderen niet even kon vasthouden toen je het vertelde en kon troosten... wat voel je je dan machteloos... denk ik..

neem ze van het weekend maar lekker in je armen...

liefs tobi.

Hoi Gaby,

wat vreselijk om je kinderen niet bij je te hebben, als je weet dat ze je zo nodig hebben. Neem maar lekker de tijd voor ze, morgen. Gelukkig dat je ouders er toch op tijd waren om afscheid van je oma te nemen. Tuurlijk is het  beter dat je oma nu niet meer hoeft te lijden, maar het gemis zal er niet minder om zijn. Bewaar alle mooie herinneringen aan haar, maar goed in je hart. Heel veel liefs en sterkte voor de komende tijd.

Hoi Gaby,

Gecondoleerd met het verlies van je oma en heel veel sterkte. Vervelend dat je dan je kinderen niet om je heen hebt om te praten en te knuffelen.

Groetjes Landi

Terug
Bovenaan