Verdrietig

Hoi Allemaal.

Ik kom van het december forum en krijg een miskraam. Al vanaf het begin dat ik zwanger was, wist ik dat het verkeerd zat. Ik voelde me op en top zwanger, maar toch... 't voelde verkeerd. Afgelopen vrijdag, 16 april, kregen we een echo, op mijn aandringen. En wat bleek, ik was zwanger van een drieling, en alle drie de kindjes zijn overleden. Ik was 7 weken heen. Ik ben zo blij dat ik al een kindje heb. Mijn zoontje leidt me af en ik weet dat ik het wel kan.
Maar het verdriet is zo groot. Ik moet nu wachten wat er gaat gebeuren, of het zelf komt of dat ik gecureteerd moet worden. Maar ik verlies ook al bloed sinds de 4de week. Elke keer in de morgen en dan houdt het op. Het is eigenlijk ook meer roze afscheiding en ik heb geen pijn of zo.
Graag wil ik er nu ook zo snel mogelijk vanaf, morgen moet ik de gyn bellen, om te zien wat we gaan doen.
Ook had ik nog een vraagje. Ik ben rhesusnegatief, en vroeg me af of ik nu meteen een anti D spuit moet hebben of pas nadat alles achter de rug is. Heeft iemand hier ervaring mee??
Iedereen heel veel liefs en sterkte toegewenst.
Marijke mama van Yannick ( 9 mnd)

Hoi Marijke.

Niet te geloven wat een triest verhaal zeg,en wens je heel erg veel sterkte om dit allemaal te verwerken.
En wat die spuit betreft volgens mij krijg je dat als het nodig is pas als het allemaal achter de rug is.
Ik ben zelf afgelopen woensdag gecurreteerd en ik moest van te voren bloed prikken om te kijken of ik naderhand een spijt nodig had!
Verder kan ik je niet helpen,maar heel erg veel sterkte jij en je man natuurlijk ook!

Danielle

Hoi marijke,tjee wat erg allemaal,ik leef met je mee,ik heb zelf een miskraam gehad met 6,5 week en toen wilde ik ook dat het zo snel mogelijk eruit kwam en kreeg toen het aanbod een abortuspil te nemen en dan zou het na een paar uur voorbij zijn(wat een rotverhaal eigenlijk he)misschien dat dat ook iets voor jou is en ik weet alleen van die spuit dat ze dat gaan doen als je weer gaat beginnen met zwanger worden,dus houd het in de gaten dat dat wel gebeurt,heel veel sterkte en liefs
Snoopy

Ik ben ook resus neg. en bij mijn eerste miskraam en curretage kreeg ik een injectie bij de tweede keer die spontaan op gang kwam heb ik deze niet gehad omdat het toen zo pril was dat je er nog geen'stoffen' rechtstreeks aan het kind geleverd werden die van mij komen;zodra er sprake is van een zwangerschap waar hier al wel sprake van is moet je een injectie hebben aldus mijn gyn. ik denk dat jij er wel een moet hebben omdat je al 7wk zwanger was. Raar he dat je gevoel vooraf kloppend blijkt te zijn, ik had dat de eerste keer ook; ik kon niet echt blij zijn en het bleek dus ook niet goed te zijn. Sterkte en denk ook aan jezelf, je zoon geeft wel afleiding maar je bent er zelf, met je gevoel ook nog en het is niet niks wat je meemaakt!
Groetjes,A.

Terug
Bovenaan