verdrietig

Ik ben of was 6 weken zwanger. Gisteren kreeg ik een bloeding. Heb het ziekenhuis gebeld en mocht gelijk komen. De gynecoloog kon geen enkele duidelijkheid geven of de zwangerschap er nog steeds is, hij kon ook niet vertellen dat het afgelopen is. Volgende week wordt er een nieuwe echo gemaakt.
Deze zwangerschap was voor mijn man en mij een groot geschenk. Het heeft een behoorlijk tijdje gekost om zwanger te worden. Iedereen om je heen gaat vragen waarom je geen kinderen neemt (ze vergeten dat het niet altijd makkelijk gaat)
Een buurvrouw beledigde ons me dat wij toch geen kinderen hadden en dat het nutteloos is om ons huis uit te bouwen, want zij heeft wel 3 kinderen........
Weten dit soort mensen wel hoe hard dit aankomt bij mij, mijn man en andere die zo graag een kindje willen

Groeten

Lydia

NEE, mensen hebben veelal niet in de gaten hoe ze mensen kunnen kwetsen met ondoordachte opmerkingen. Helaas maar waar. Niet alleen in deze situaties maar in de meeste andere moeilijke situaties.

Ik vind het ontzettend vervelend voor jullie dat jullie nu zo in onzekerheid moeten zitten. Als je op de verschillende forums kijkt zul je zien dat er vrouwen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en waarbij de zwangerschap dus niet is afgebroken. Maar niets is zeker totdat je de verlossende echo hebt gehad.

Hoe dan ook wens ik jullie enorm veel sterkte. Mocht het onverhoopt mis zijn gegaan dan hoop ik dat het snel weer raak is. Doordat je dan nu zwanger bent geweest is de kans groot dat je niet weer zo lang hoeft te wachten omdat je hormoonhuishouding niet meer hetzelfde is als voor deze zwangerschap. Heel heel veel succes deze week en daarna.

Patricia

het is al weer voorbij, voordat ik er echt aan kon wennen. Ik ga volgende week op vakantie met mijn lieve man om dit te verwerken
Bedankt allemaal

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan