Verdrietig

Ik had een brief gekregen dat ik bij Etos de zwangerschapskadoos kon halen. Toen ik bij de winkel was kon ik die brief nergens meer vinden. Waarschijnlijk is deze uit mijn kontzak geglipt en ligt nu ergens op straat.
Ik verheugde me er erg op om mijn eerste doos op te kunnen halen en dat kan nu niet meer. Normaal zou ik me daar niet zo druk om maken, maar nu schoot ik bijna vol. Ik belde gelijk mijn man op en die begon te lachen. Toch ben ik er best verdrietig om...

Och lieverd toch... leuk die hormonen!!!

Niet getreurd zijn hoor! Ik heb verschillende dozen gehad in de 1e zwangerschap en doe er nu geen moeite voor; er zit veel papierwerk in... verplichte afspraak met Felicitas... al die organisaties zijn er op gericht jouw centjes in hun portomennee te krijgen... koop gewoon wat leuks voor jezelf en je baby wat je ECHT leuk vindt!!!

Dus laat het deze zonnige dag niet beinvloeden!!!!

LIefs en een dikke knuf
Sunny

He wat vervelend , hormonen pff

Zit inderdaad niet veel in de doos , maar er zit veel papierwerk in , niet veel anders ...

Geniet van je dag en ga wat leuks doen ;)
Het is te mooi weer om je druk maken

Groetjes !!

Idd die hormonen!!! GRRR... ik kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent, het is tenslotte je eerste zwangerschapsdoos die je op kunt gaan halen. Ik heb de kaart ook liggen, maar ik denk niet dat ik om de doos ga, idd veel papier en een consulente van filicitas die bij je langskomt om je van alles aan te smeren, een boek voor dit en boek voor dat en o dit is ook zo handig!! :D Niet dus! Nee ik ga m niet halen, maar k kan me voorstellen dat je jezelf erop verheugd had! En dan is het erg jammer ook al vinden veel moeders de doos niet zo leuk!

Ow meid toch....is inderdaad niet leuk!

Maar als niemand met jouw papier de doos op gaat halen, krijg je deze als nog thuis gestuurd! Tenminste zo was het eerst wel.
En als je aangemeld hebt, wordt je toch door felicitas gebeld. Ik heb toen gewoon gezegd dat ik geen afspraak kon maken en daar heb ik toen verder niets meer van gehoord...
Maar ja, het blijft nu niet leuk...had je je er zo op verheugd...*knuffel*.

Gelukkig! Soms helpt het om even je verdriet te uiten! En later moet je er weer om lachen om je verdriet, tenminste dat heb ik! :D Je schommelt gewoon op en neer!

Liefs

Och meid. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er even teleurgesteld om bent. Ook al weet je heus dat het maar om een doos gaat. Heb je er even een lekker bakje koffie op gedronken?

Ik ben overigens "blij" dat je slechts je broief voor de doos kwijt bent. Ik was heel even bang dat er iets mis was met je zwangerschap. Maar gelukkig is dat niet zo.

Nou, hopelijk krijg je een herkansing met de doos, want hoewel het niet veel voorstelt is het toch leuk.

Terug
Bovenaan