hoi meiden
ik heb vorige week een gesprek gehad om de psz
over hoe het daar gaat met Ryan
het gaat super goed en hij vidn het ook kei leuk
wilt vaak niet mee naar huis en zwaait ons vrolijk uit s morgens.
maaaar hij zit bij ons overbuurjongetje in de klas
en die 2 spelen dus bijna altijd samen op school
op zich geen probleem denk je
maar wat blijkt Ryan hangt te veel aan hem en als hij een keertje ziek is en Ryan is dan dus "alleen" speelt die dus niet met de andere kindjes maar de hele dag alleen.
ik schok er erg van en heb er ook wel verdriet van.
Ryan is heel sociaal en speelt in de straat ook met andere kinderen. op verjaardagen speelt hij ook met andere kinderen en met neefjes en nichtjes ook.
maar daar dus niet
de juf denkt dat het zonde rhem niet compleet is voor Ryan ze gaan hun nu vaker uit elkaar halen en als ze in groepjes iets gana doen apart zetten.
als hij straks een 3de dagdeel gaat moet hij dus in een andere groep waar dat buurjongetje dus niet zit maar goed dat duurt nog tot na de vakantie.
hem nu in een andere groep zetten heeft ook geen zin want in de 2 andere groepen zitten weer 2 meisjes uit de straat (waar die buiten wle mee speelt ook) en dan krijg je daar weer het zelfde mee plus ik de andere juffen niet zo leuk vind als deze.
ik hoop dat hij toch snel met andere kindjes gaat spelen en ik snap het eigenlijk ook niet zo goed.
heb er best wel een beetje verdriet van.
sorry voor het lange verhaal maar moest het ff kwijt
liefs moekje mama van ryan en 11 weekjes zwanger
ik heb vorige week een gesprek gehad om de psz
over hoe het daar gaat met Ryan
het gaat super goed en hij vidn het ook kei leuk
wilt vaak niet mee naar huis en zwaait ons vrolijk uit s morgens.
maaaar hij zit bij ons overbuurjongetje in de klas
en die 2 spelen dus bijna altijd samen op school
op zich geen probleem denk je
maar wat blijkt Ryan hangt te veel aan hem en als hij een keertje ziek is en Ryan is dan dus "alleen" speelt die dus niet met de andere kindjes maar de hele dag alleen.
ik schok er erg van en heb er ook wel verdriet van.
Ryan is heel sociaal en speelt in de straat ook met andere kinderen. op verjaardagen speelt hij ook met andere kinderen en met neefjes en nichtjes ook.
maar daar dus niet
de juf denkt dat het zonde rhem niet compleet is voor Ryan ze gaan hun nu vaker uit elkaar halen en als ze in groepjes iets gana doen apart zetten.
als hij straks een 3de dagdeel gaat moet hij dus in een andere groep waar dat buurjongetje dus niet zit maar goed dat duurt nog tot na de vakantie.
hem nu in een andere groep zetten heeft ook geen zin want in de 2 andere groepen zitten weer 2 meisjes uit de straat (waar die buiten wle mee speelt ook) en dan krijg je daar weer het zelfde mee plus ik de andere juffen niet zo leuk vind als deze.
ik hoop dat hij toch snel met andere kindjes gaat spelen en ik snap het eigenlijk ook niet zo goed.
heb er best wel een beetje verdriet van.
sorry voor het lange verhaal maar moest het ff kwijt
liefs moekje mama van ryan en 11 weekjes zwanger