verdrietig

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
ben even heel verdrietig. zoals een aantal al weten heb ik vorige week positief getest, maar ook 2 dagen flink gebloed. was helder geen stolsels en geen buikkrampen. sinds zondag alles eigenlijk weer rustig. aankomende dinsdag staat er een echo gepland. langzaamaan wat meer hoop.
bij mijn vorige zangerschap had ik al snel heel veel kwaaltjes, maar nu nog bijna niets. daarom vanmorgen toch nog een test gedaan, had er nog een liggen.
maar de test was heel erg negatief. mijn angstige voorgevoel op een klein controle strookje. pffff.
dinsdag toch naar de echo om te kijken of mijn baarmoeder mooi schoon is. vind het allemaal zo onwerkelijk.
dus op naar de volgende ronde. al heb ik nu echt geen idee waar ik vanuit moet gaan.
zo maar even een hete douche om alle ellende van me af te spoelen.

Hè bah las, wat een ontzettende rotochtend voor je. Ik kan me voorstellen dat je je heel verdrietig voelt op dit moment. Zeker na een periode waarin je je al voorzichtig een beetje hebt verheugd op iets moois.

Ik hoop dat de douche je goed doet en dat het je lukt om je zinnen een beetje te verzetten. Al is het ook niet erg om even hartstikke teleurgesteld te zijn...

Sterkte.

Liefs,
Melian

Ohh Las wat ontzettend vervelend voor je zeg!
Ik ken de teleurstelling helaas.. Een negatieve test maakt het erg definitief he?

Ik hoop dat dinsdag de echo laat zien dat je baarmoeder zich goed hersteld en dat er misschien al weer een ei zich klaar maakt. Kan je misschien weer iets vertrouwen geven in je lichaam.
(De maand na mijn miskraam heb ik alles op me af laten komen, even niet rekenen, geen ovulatietesten etc.. afgelopen maand wel heel erg opgelucht geweest toen ik mijn eisprong teste).

Praten lucht op. Ik hoop dat je mensen naast je hebt die je kunnen troosten. (had je je moeder al ingelicht? ik kan me herrineren dat je daar over twijfelde toch?)

In ieder geval heel veel sterkte!
Veel liefs Lisette

he meis,
Dat is erg vervelend voor je. Dit is echt een vroege miskraam...
Wens je heel veel sterkte!

Liefs Butterfly

Oh meid wat afschuwelijk. Helaas ken ik het gevoel van een miskraam, 3 wk geleden ontdekt dat ons kindje bij 11 wk dood was gegaan en inmiddels 2 curettages verder.... Heel verdrietig.... Eigenlijk zodra je een pos. test hebt gedaan heb je al een leuke toekomst verwachting en nu valt alles in duigen. Heel veel sterkte!!!

Meid,

Ik denk toch dat het helaas een miskraam is geworden. Ik heb zelf ook eens licht bloedverlies rond de NOD gehad... daarna niks meer, dus toch maar getest... positief. Hij was niet heel sterk maar toch was ik dolgelukkig. Toen ik een week later weer een test deed omdat ik giga veel twijfelde en me totaal niet zwanger voelde, was er geen streepje meer en 2 dagen later begon ik al heftig te vloeien, enorme krampen en heb daarna 7 dagen gevloeid. Op de controleecho was niks meer te zien, ik was zelfs alweer aan het opbouwen. Gelukkig was ik drie maanden later opnieuw zwanger en deze test was een stuk positiever, geen bloedverlies gehad en meer klachten. Bij 9 weken hadden we een mooie echo....

Ik hoop dat je het een beetje kan verwerken. De hoop wordt toch flink de bodem ingeslagen. En je gaat toch aan je lichaam twijfelen, al is dat helemaal niet nodig! Ik hoop dat je snel opnieuw positief mag testen!

xx

thx meiden
mijn mams was er vandaag, die is meteen gekomen. we hebben er goed over gesproken en voor mijn gevoel heb ik het een plekje gegeven. ik twijfelde al en dit was een bevestiging. toch voelt het nog wel heel raar.
ben wel benieuwd naar de echo dinsdag of het wel allemaal goed (schoon) is daarbinnen. ik had nu 7 weken geweest.
wat is wel vervelend vind is dat ik nu helemaal geen idee heb waar ik vanuit kan gaan met mijn cyclus. laat het maar even een maandje rusten en eind maart weer kijken hoe of wat.

ik heb wel al die tijd mijn temp. bij gehouden, was ik mee begonnen vorige maand uit nieuwsgierigheid en ben ik blijven doen omdat ik wou weten of het weer zou veranderen. het was me ook al opgevallen dat mijn temp. weer terug gezakt was naar 36.6 (ipv 37.0) denk dat ik het gewoon bij blijf houden aankomende maand en kijk hoe het schommelt.

ben verdrietig maar heb er wel een rustig gevoel bij.
bedankt weer voor het luisterend oog ;-)

Terug
Bovenaan