A
Anoniem
Guest
Moet even wat kwijt hoor! 2wk geleden had ik mijn NOD (2dg overtijd, gevoel van zwanger zijn, neg test). Belt mijn vriendin op om te vragen hoe het met ons is. Lief natuurlijk. Vertelde ze erbij dat ze ook in spanning zaten want, ze was al een week overtijd. Als ze zwanger zou zijn werd ze hier niet blij van want dit zou haar 4e kindje zijn en jongste is nog maar 8mnd. Ze heeft dus nu voor de 2e keer arbortus gedaan. Tja ik begrijp dit dus niet zo goed. Vandaag kom ik op mijn werk is mijn collega helemaal down. De ene keer wil ze zwanger worden de andere keer weer niet. Dus ik vraag wat is er aan de hand. Ik denk dat ik zwanger ben en we weten niet wat we moeten doen NOU JA ZEG!
Vrij dan veilig als je het niet zeker weet grrr. Bij ons een 3e net zo welkom als een 1e kindje. Gebruik al meer dan 2 jaar geen anti conceptie meer. Ok we zijn nog maar net bewust aan het oefenen maar toch. Deze cyclus zit manlief niet goed in zijn vel en is echt aan vakantie toe dus echt geklust is er ook niet. Zal wel niets worden deze cyclus. Gelukkig gaan we volgende week op vakantie. Nou ja moest het even kwijt.
Liefs Linda,
Vrij dan veilig als je het niet zeker weet grrr. Bij ons een 3e net zo welkom als een 1e kindje. Gebruik al meer dan 2 jaar geen anti conceptie meer. Ok we zijn nog maar net bewust aan het oefenen maar toch. Deze cyclus zit manlief niet goed in zijn vel en is echt aan vakantie toe dus echt geklust is er ook niet. Zal wel niets worden deze cyclus. Gelukkig gaan we volgende week op vakantie. Nou ja moest het even kwijt.
Liefs Linda,