Verdrietig

A

Anoniem

Guest
Ondanks dat ik me er deze maand niet mee bezig zou houden was er natuurlijk wel stiekeme hoop dat t toch raak zou zijn. Ik voelde deze week al dat mijn ongesteldheid er aan zat te komen, maar had ook wel wat vage symptomen dus ergens nog hoop.
Maar helaas...het mag deze maand weer niet zo zijn.
Ik heb morgen een afspraak met de huisarts. Niet dat ik denk dat hij wat kan/gaat doen maar dan kan ik even mijn ei kwijt.
Ik word er namelijk erg verdrietig en gestrest van.
En eerlijk gezegd begin ik nu ook te twijfelen aan mijn lijf. Ik heb twee keer eerder met dit bijltje gehakt...ik weet precies hoe en wanneer t moet en doe dat ook....en toch lukt t niet!
Nou ja...vandaag ff verdrietig zijn en morgen horen wat de huisarts er van zegt!

Alle wachtende veel succes!!

Jakkes altijd moeilijk als je toch ongesteld word.
Hoop dat je morgen een beetje je ei kwijt kan

Sterkte, een lijf is toch maar onbetrouwbaar he, met al die symptomen en dan toch ongi. Hoeveelste ronde zit jij nu? Ik zie je niet op het NOD-lijstje staan.

Gr.
Wenser

He bah dat is echt balen! Het is echt rot als je alles doet wat hoort en dan nog lukt het niet (Ken het gevoel!) :((( Gelukkig kun je inderdaad naar de huisarts, dan heb je tenminste toch het gevoel dat er iets gebeurt hè! Veel sterkte en succes in de volgende ronde! xxx

@wenser.. Dit wordt ronde 5. Ik weet t, waar heb ik het over. Maar had dit gewoon echt niet verwacht.
Bovendien word ik er erg gestrest en verdrietig van. Misschien dat de huisarts me daarbij kan helpen.

Lees net je berichtje...wat een onzekerheid voor jou! Ik duim voor je dat misschien toch raak is. Maat zo niet, dat je dan iig door mag naar een positieve iui ronde. En eindelijk een beetje hulp krijgt.

Hoe hou jij dit vol vraag ik me af. Ik word er nu al gek van!

Met ups en downs idd., ik had al rekening gehouden met wat lagere tijd, maar na 12 rondes werd t moeilijker. Gelukkig geniet ik van onze eerste, dat maakt het wel dragelijker dan zonder kindjes denk ik.
Sterkte.
wenser

@wenser: ups en downs dat zal wel! Ik moet zeggen dat ik erg verdrietig ben als ik ongesteld ben maar daarna gaat t wel weer. En idd ...het feit dat je al kinderen hebt maakt heel veel goed. Het houd je bezig en ook dankbaar voor wat je al hebt.

Heb gister een goed gesprek gehad met de huisarts. Die heeft me in ieder geval gerust gesteld dat ik niet moet twijfelen aan mijn lijf.

Dus dit weekend maar ergens een portie geduld gaan scoren en dan kan ik er weer even tegenaan.

En wat dan ook nog een zachte troost is: deze komende periode is het geen straf om nog wijntjes te mogen drinken bij al die borrels en etentjes....

Terug
Bovenaan