A
Anoniem
Guest
Ondanks dat ik me er deze maand niet mee bezig zou houden was er natuurlijk wel stiekeme hoop dat t toch raak zou zijn. Ik voelde deze week al dat mijn ongesteldheid er aan zat te komen, maar had ook wel wat vage symptomen dus ergens nog hoop.
Maar helaas...het mag deze maand weer niet zo zijn.
Ik heb morgen een afspraak met de huisarts. Niet dat ik denk dat hij wat kan/gaat doen maar dan kan ik even mijn ei kwijt.
Ik word er namelijk erg verdrietig en gestrest van.
En eerlijk gezegd begin ik nu ook te twijfelen aan mijn lijf. Ik heb twee keer eerder met dit bijltje gehakt...ik weet precies hoe en wanneer t moet en doe dat ook....en toch lukt t niet!
Nou ja...vandaag ff verdrietig zijn en morgen horen wat de huisarts er van zegt!
Alle wachtende veel succes!!
Maar helaas...het mag deze maand weer niet zo zijn.
Ik heb morgen een afspraak met de huisarts. Niet dat ik denk dat hij wat kan/gaat doen maar dan kan ik even mijn ei kwijt.
Ik word er namelijk erg verdrietig en gestrest van.
En eerlijk gezegd begin ik nu ook te twijfelen aan mijn lijf. Ik heb twee keer eerder met dit bijltje gehakt...ik weet precies hoe en wanneer t moet en doe dat ook....en toch lukt t niet!
Nou ja...vandaag ff verdrietig zijn en morgen horen wat de huisarts er van zegt!
Alle wachtende veel succes!!