verdrietig

A

Anoniem

Guest
Ik kan de hele dag wel janken...
Ik had eergisteren een positieve ovutest.
Dus eergister en gisteren seks gehad.
Helaas is mijn man 2x niet klaar gekomen.
Ik vind het zoooooooooooooooo erg.
Vorige maand lukte het ook bijna niet en nu dus helemaal niet.
Ik kan nu niet aardig doen tegen hem en loop de hele dag met een brok in mijn keel rond.
Ben ook bang dat dit een blijvend probleem is.
Iemand tips hoe ik hier mee om kan gaan zonder dat het ten koste gaat van mijn relatie?
Bedankt!

Poeh...wat shit voor je!!
Vorige maand schreef ik dat wij dit probleem ook soort van hebben.
Mannen beleven dit hele zwanger worden toch anders dan vrouwen. Ik dacht ...joh jij hoeft alleen maar ff je ding te doen. Maar mijn man vond dat dus ook niet leuk. Hij wil krijgt daardoor ook t gevoel dat t maar om een ding gaat: zijn zaad.
Je weet dat ik er zelf ook veel te veel mee bezig ben. Ik heb nu bachbloesem druppels (om t los te laten) en ga naar acupunctuur. Dat helpt wel eerlijk gezegd.
Wij zijn natuurlijk ook al iets langer bezig en ik na de zoveelste teleurstelling was ik er zelf ook helemaal klaar mee.
Ik ben nu dus bewust leuke dingen aan t doen.
En dat helpt....mijn vriend voelt t volgens mij ook want hij heeft er nu meer zin in. De sex is leuker en hij wil er zelf nu ook volop voor gaan.

Wat ik eigenlijk wil zeggen: voor mannen is dit kennelijk ook niet niks. Hoe jij je voelt en hoe jij er mee bezig bent heeft denk ik grotere invloed op hen dan wij denken.
Probeer aan jezelf te denken: ga leuke dingen doen. Verwen je zelf met nieuwe kleren, zonnebank, etentjes of wat je ook maar lekker vindt. En praat erover met je man.
Dan komt t vast wel goed!!
Sterkte!
Mama3007

Kut zeg.. Het is voor een man ook vervelend omdat ze moeten presteren dan heb ik gelukkig een man die daar nog geen problemen mee heeft..
Maar ook voor ons zal het deze maand niets zijn mijn Man moest afgelopen week(afgaand op de afscheiding me vruchtbare periode) veel overwerken en daardoor niet regelmatig geklust als het raak is is het een lucky one.

ik ken het probleem had dat ook bij mijn eerste zoektocht naar zwanger worden, mijn vriend werd vooral boos dat het niet spotaan ging en dat hij een soort van gedwongen werd...
na een flinke ruzie heb ik het maar losgelaten en een maand later was ik zwanger...

probeer het los te laten, een man zien en voelen het niet zoals wij en probeer seks leuk en spontaan te houden, want verplichte seks is niet lekker en niet leuk voor je relatie

Praten, praten, praten!!!! Ik herken het zo! Wij zijn op een gegeven op dat punt gekomen. Ik merkte dat hij niet meer wilde en ik dacht dat hij mij niet meer wilde! Dus na een paar dagen erom heen draaien, een heel goed gesprek gehad, met veel tranen.

We hebben toen beide alle gevoelens eruit gegooid en toen werd het heel duidelijk voor mij. Hij hield de boot af, niet omdat hij mij niet meer wilde, maar hij voelde zich als een robot. Ik wilde het alleen nog maar doen wanneer mijn vruchtbare dagen er waren. Hij miste het vrijen omdat we van elkaar houden en niet alleen maar vrijen omdat we een kindje willen.

Op dat moment realiseerde ik mij dat ik de realiteit uit het oog was verloren, alles stond in het teken van zwanger worden. Vanaf toen heb ik het wat los kunnen laten en werd het erg gezellig weer in bed!!!!

En 3 maanden later was ik zwanger, nu 28 weken. Het klinkt heel makkelijk, het "loslaten", maar praat erover en laat beide jullie gevoelens eruit gooien!!! En zoals al geschreven werd door de andere meiden, ga samen leuke dingen doen!!!

Jeetje wat vervelend zeg!
Mijn man weet niks van mijn vruchtbare dagen af! De ene keer neemt hij het intiatief en de andere keer ik en wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit, weet hij dus helemaal niet. Nu zijn we voor de 2de net begonnen, maar met de eerste was het in 6 mnd gelukt.
Misschien idee, want op deze manier voelt mijn man het in ieder geval niet als een verplichting

Succes en sterkte!

Hoi blabla, Wat een verdrietig berichtje. Onze situatie is niet helemaal vergelijkbaar maar ik herken de spanning wel. Ik denk dat RianS gelijk heeft, soms is het goed om niet te laten weten welke dagen de verplichte nummers zijn. Dan is er voor je partner ook niet zoveel stress.
Ik vertel meestal wel wanneer het ongeveer is maar we klussen dan gewoon de hele week met het idee dat de juiste dag er vast wel tussen zit. Het helpt in ieder geval de stress te vermijden. Veel succes!

Terug
Bovenaan