Verdrietige Mickey

Hi,

Nadat ik helemaal niet meer gebloed had gisteren en zelfs helemaal misselijk was en zere borsten had, kreeg ik toch wel een beetje hoop dat het misschien toch ook wel goed kon zijn, een innestelingsbloeding ofzo.
Maar sinds een uur of 11 vanmorgen weer enorme buikkramp en bloedverlies, weer niet veel, maar de pijn is wel zo heftig dat het mi echt niet goed kan zijn.
Ik had een cursus, erg interactief, dus kon niet gaan zitten en in de verte een beetje luisteren, maar moest volop meedoen. Het ging me nog redelijk af, terwijl ik in me eigenlijk alleen maar wilde schreeuwen en huilen!
Ik wacht op een telefoontje van de gyneacoloog (vmo hlf 9 tel.consult aangevraagd), mijn eigen is helaas op vakantie, omdat ik met een aantal vragen zit en wil weten wat er nu aan de hand kan zijn en wat ik nu kan doen....

Mijn schoonmoeder haalt gelukkig mijn stiefzoon van school, zodat ik lekker mijn bed in kan kruipen, dat heeft mijn mannetje net ff voor me geregeld, dus dat is fijn en lief.   Ik heb zin om de dekens over me heen te slaan en   voorlopig niet meer tevoorschijn te komen, denk dat ik dat ook maar ga doen...

verdrietig kusje

Mickey

Lieve Mickey,

Wanneer houdt die onzekerheid en alle ellende nou eens een keertje op.
Zo krijg je geen duidelijkheid en word je knetter van alles...

Lieverd ik denk aan je.
Hopelijk belt de gyn. je dadelijk terug en heeft hij/zij antwoord op al je vragen!
Laat je niet door hen afschepen, maar eis duidelijkheid, voor zover ze dat kunnen geven.

Hou je taai.

kus
Peet

Lieve Mickey,
Wat ontzettend rot voor je.. Het is zo ontzettend vermoeiend om steeds maar te ' analyseren'   wat je voelt en dan in onzekerheid te zitten..
Heel veel sterkte!

Liefs Janneke!

Lieve Mick,

Wat een vreselijke onzekerheid.
Het vreet aan je !
En als je je dan al zo rot voelt van de buikkramp en bloedverlies zit je ook nog met die onzekerheid
Het is nooit leuk om een negatieve bevestiging te krijgen maar dan weet je tenminste iets...deze situatie is ook onhoudbaar
Kruip lekker in bed (had ik beter vandaag ook kunnen doen maar ben toch maar gaan werken na onze neg.uitslag van gister) en rust goed uit
Als je slaapt heb je geen pijn is mijn ervaring maar dat moet met alle 'rondmalende gedachten' ook maar weer lukken

Sterkte   !!
Liefs, Jo

Hoi Mickey,
Heb je morgenvroeg nu een telefonische afspraak met de huisarts?
Hoop dat je er wat mee opschiet en anders naar je gyneceloog?
Ook heb ik zelf regelmatig bloedingen mee gemaakt tijdens mijn
eerste zwangerschap, dus misschien..........
Hoop morgen weer wat van je te lezen en ondertussen duim ik voor je
Groetjes Miranda

Hoi Miranda,

De gyneacoloog heeft me vanmiddag teruggebeld. Hij adviseerde me een afspraak te maken met mijn eigen gyn, die nu op vakantie is, om verder te gaan onderzoeken waarom het nu voor de derde keer misgegaan is. (het bloeden heeft wel doorgezet nu, dus ik ga er van uit dat het misgegaan is....) Omdat ik nu bloed raadde hij aan om even af te wachten, tenzij de pijn echt veel erger word of ik denk dat er anders iets aan de hand is.

Had jij erge bloedingen? Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat het weer misgegaan is, maar hoe kun je dat eigenlijk zeker weten? Ik dacht dat als er stolsels meekomen dat het dan wel een miskraam te noemen is toch? Nou ja, die komen er iig wel uit!!
Sorry voor de onsmakelijke details...

gr \mickey

Veel bloed en stolsels Lydia, dus er is geen twijfel meer mogelijk. Ben erg verdrieitg, maar lucht ook wel een soort op dat ik me nu ziekgemeld heb voor het weekend en ik even niets meer moet...
Hoe gaat het met jou??

bedankt voor je berichtje.. liefs Mickey

Terug
Bovenaan