verdwijnen zwangerschapssymptomen

A

Anoniem

Guest
Hallo aanstaande moeders
Ik heb ook een bericht geplaatst over menstruatieachtige krampen.
Ik heb nu positiebroeken gekocht en doordat die niet meer in mijn buik prikken gaat het al wat beter. Ik heb echt een opgezet buikje.

Ik ben nog steeds angstig. Toen ik vermoedde dat ik zwanger was had ik erg last van vaak moeten plassen en misselijk zijn omdat ik de hele dag honger had.
Die symptomen zijn alweer weg. Ik ben ruim 5 weken, misschien moeten de symptomen nog komen maar ik vind het wel raar. Kent iemand dit?
Ik twijfel steeds aan mezelf of ik zwanger ben omdat ik niets meer voel behalve soms pijn dan.
Ik heb echt 3 testen gedaan en daar komt echt zwanger uit.

Ik ben echt op zoek naar geruststellende woorden.

Hoi,

De een heeft nou eenmaal last van de zwangerschaplasten en de ander niet. Bij mijn eerste kindje had ik ook nergens last van en nu ik in verwachting ben van de tweede (bijna 7 wkn) heb ik ineens overal last van. Mijn buik is al goed aan het groeien, ben misselijk, humeurig enz. Het zegt dus helemaal niks. Zou gewoon vertrouwen op de testen en genieten.

groetjes petra

Hoi mamanikki,

Bij mij kwamen de symptonen pas rond de 6,5 en 7 weken.
Ook veel plassen, verder ben ik totaal niet misselijk geweest.
Had alleen pijn als ik moest hoesten.

Niet iedereen heeft dezelfde klachten dus misschien krijg je het net zo makkelijk als ik ;)

Liefs Esther

Hoi mamanikki,
misschien dat je die 1e klachten had omdat je al vermoedde dat je zwanger was (zeg maar dat het meer in je hoofd dan in je lichaam ). De 1e weken van je zwangerschap krijg je "cadeau"omdat ze de duur van je zwangerschap berekenen   door je 1e dag van je laatste menstruatie te nemen (toen was je eigenlijk nog niet zwanger) óf..misschien ben je al iets langer zwanger? Ik werd vanaf week 8 pas misselijk en heb er 30 weken van mogen genieten hahaha.
Veel plezier van je zwangerschap!
gr.Eveline

Ik ben nu 5,3 week zwanger. Ben niet echt misselijk (soms s avonds een beetje), heb wel sinds paar dagen pijnlijke borsten, voel regelmatig mijn buik rommelen of wat steekjes, en moet vaker plassen. De ene vrouw heeft gewoon andere klachten dan de ander. Gisteren voelde ik mijn buik niet , en dacht dus gelijk dat ik niet meer zwanger zou zijn....het is gewoon de onzekerheid. Hopelijk kan ik snel bij verloskundige terecht (ga ik maandag bellen, is nu met vakantie), en dan ben ik ook wat zekerder.

het verschilt gewoon per zwangere of je ergens last van krijgt.
ik was alleen moe en had verder geen 'kwaaltjes' en kreeg pas echt bevestiging toen mijn borsten enorm begonnen te groeien. Met 15 weken een klein buikje maar zo klein dat men dacht dat ik gewoon teveel taartjes had gegeten.

ben nu 21 weken en vanaf vorige week zie je echt goed dat ik zwanger ben. en ik voel me met buikje en nu ik het kindje ook voel veel meer zwanger dan eerst.

Zoals iedereen hier al gezegd heeft, is geen enkele zwangerschap hetzelfde en zegt het dus ook helemaal niks als je de "beruchte" kwaaltjes niet hebt.
Ik had al last van emo-buien voordat ik positief testte... Rond de 5 weken moest ik meer plassen, vanaf een week of 4 regelmatig aanhoudend gevoel in mn onderbuik (groeiende bm) en na 6 weken kwam de misselijkheid. Ik ben nu 7 weken en de misselijkheid is de ene dag erger dan de andere, maar mag niet klagen want het is meer een weeig gevoel dan dat ik boven de pot hang. Als het zo blijft mag ik niet klagen.

Oja en mn borsten zijn al vanaf week 4 aan het groeien en pijnlijk.

Meid, probeer te genieten van je zwangerschap!

Groetjes Anoek

hallo

ik zit nu ook op 5 weken en bij mij heb ik ook geen klachten
teminste weinig soms word ik snachts wakker om te plassen en dan ben ik wel iets misselijk maar dat is smorgens weer over
soms heb ik wel steken in de zijkand van mijn buik bij me liezen maar ze zeggen dat dat banden pijn is omdat die aan het uitrekken zijn
ik ben nu in verwachting van de tweede en bij de eerste had ik ook geen zwangerschaps klachten
het hoef dus niet altijd zo te zijndat we misselijk worden
ik moet maandag naar de dokter om te vragen wanneer ik naar het ziekenhuis moet omdat onze eerste te klein was bij de geboorte en ze willen dat ik nu weer onder controle van het ziekenhuis kom

gr evelien

Terug
Bovenaan