verdwijnende kwaaltjes

Hallo, Ik ben net 1,5 week zwanger, maar vanmorgen was ineens het gespannen gevoel in mijn borsten weg!! ben nog wel een beetje misselijk, betekent dit een miskraam, of hebben jullie ook wel eens een dag geen last van klachten...?

groetjes
een onzekere miep
 
Ik ben soms ook zo onzeker, maar heb na 6 weken gemerkt dat het op en neer gaat. De ene keer voel je meer dan de andere keer. Het is ook normaal om zo onzeker te zijn.
Deze gedachte helpt mij: Als het niet goed gaat (je krijgt een miskraam) dan is het kindje niet gezond en sterk genoeg. Dus is het goed dat het lichaam het afstoot, hoe verdrietig het ook is. En als het wel goed gaat is het dubbele winst! Veel sterkte, groetjes Monique
 
De ene dag merkte ik er niks van dat ik zwanger was, de andere dag wel! Elke dag zonder kwaaltjes is er 1!

Sowieso worden de zwangerschapskwaaltjes veroorzaakt door je hormonen die aanwezig en aangemaakt worden zolang je kindje nog bij je is. Wel of geen kwaaltjes zegt dus niks over de toestand van je kindje!

Elke dag zonder kwaaltjes is mooi meegenomen, geniet ervan!

Groetjes, Linda 26wkn
 
hoi

Ik ben in middels een trotse moeder van een prachtige gezonde dochter. Ik heb tijdens me zwangerschap nergens last van gehad alleen een verhoogde bloeddruk. Maak je aub geen zorgen en wees blij dat je ook even nergens last van heb. Ik begrijp je angst maar is nergens voor nodig, zoals je ziet hoef je niet eens kwaaltjes te hebben om een zwangerschap goed af te ronden.
zet hem op. en geniet van je zwangerschap, het is zoooooo leuk.
liefs linda
 
Terug
Bovenaan