Vereeuwigen!!

Zo er zijn veel manieren om je ukkies te vereeuwigen

wie doet dat? en hoe?

ik ben nogal creatief aangelegd dus overdrijf vast,

we gaan uit de fotoshoot laatst paar kiezen en op linnen doen (kleintjes)

we gaan een foto van Mara op linnen laten maken bij www.mijnelfje.nl die maken MAra als een elfje met vleugels op een bloem! zo cool. en als Jonna 2 is komt zij er ook bij.

en natuurlijk het echte vereeuwigen: tatooage
ik heb er al 4 en die zijn allen zichtbaar, maar ook te bedekken. Geen probleem met werk
maar ja waar zet ik hem en wat?
ik heb een dolfijn op mijn borst die nog overnieuw moet en een tribal op mijn enkel en een tribal-phoenix op mijn onderbeen en elfenschrift op mijn pols, alles rechts.
ik ben gek op tribals en wil er ook wat kleur in dit keer, dnek nog na hoe ik mijn meiden erin verwerk.
deze is meer prive en wil ik niet zo zichtbaar hebben, maar ja welke plek is dat? schouderblad.
als ik eerder had nagedacht had ik alles op mijn arm kunnen zetten hihihi als sleeve, dat is wel mooi want nu is het heel verdeeld.

tja ik vind teveel leuk, tattoages vind ik zo gaaf, manlief is nog helemaal blanco helaas, een grote stoere tattoe a la tripple-x vin diesel zou hem zo mooi staan. riep al toen ik 5 was dat ik er eentje wou!

maar welke? een mooie lotus in kleur met tribal erachter of oldskooltattoo hartje of zwaluw? en hoe verwerk ik de kids erin?

denk dat het toch schouderblad wordt, wil mijn linkerkant blanco houden, zo van kijk zo was ik en dan omdraaien ala de joker (batman) en zo werd ik hihihi hoewel ik midden in je nek onder je haren ook een mooie plek is, en de bekende vlak boven je bilspleet. of die elfenschrift door laten lopen met hun namen in elfenschrift (lotr) tot binnenkant van mijn elleboog.
iets met fantasy zou ook mooi zijn, een aparte elfje

hmmmm hellup

haha, volgens wil je heel graag een tattoo. Ik ben zelf niet van de tattoos, maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor een gekleurde gaan, maar dan wel mooi gekleurd met overgangetjes enzo, niet recht toe recht aan ingekleurd.

Wij hebben een fotoshoot gedaan met mijn zwangere buik en we gaan binnenkort de newborn doen (2e poging). verder heb ik een 9 maanden dagboek bijgehouden en ben ik nu bezig met zijn babyboek.

Ook wil ik nog zijn handjes en voetjes in klei laten zetten, ik heb van die mooie gezien die uitsteken (3d), maar lijkt me lastig te maken van een baby.

Dat was het wel geloof ik!

We hebben met 6 weken haar handje en voetje in het gips gezet. Daarnaast komt haar naam ergens op mijn lijf. Misschien bij mijn 'mslukte' tattoo op mijn pols of op mijn andere arm.
Daarnaast hebben we zondag een shoot en hoop daarbij een mooie foto op linnen te zetten.
Ik ben gister ook aan het babyboek begonnen en met mijn webdesign achtergrond wil ik eigenlijk een online fotoboek in elkaar draaien..

Ik heb nu 2 tattoos, tribal op enkel en Ankh teken op mijn pols. Haar naam komt er dus nog, ik wil nog een eerbetoon aan mijn oma's, zijn beide binnen een jaar overleden. En ik twijfel nog over het logo van metallica, ben al jaaaaaaaaaaaaren fan, maar ja zoiets kan toch vervelen.. Laatst via groupon 60 min consuls met 53% korting gefixt, nu nog de afspraak maken.

Ik kom even inbreken van het novemberforum ;-)

Ook hier komt een tattoo van de kleine, of op mijn (boven)rug, of linker onderbeen/enkel. Wij hebben nu 1 kindje, maar willen er nog zeker 1 en die moet er dan ook bij kunnen natuurlijk.
Ik ga voor het dick bruna engeltje :)
En dan met de naam en geboortedatum van de kleine erbij.
Je moet ook maar net zien waar je plek hebt en wat voor jou een mooie plek is natuurlijk.
Ik heb al op mijn onderbuik, onderrug, linker onderarm, linkerzij, rechter enkel en aan de voorkant bij mijn borst/schouders...

Ik denk dat je iets moet kiezen dat bij jou past en dan met oog op de kindjes natuurlijk. Voor mij is dat het dick bruna engeltje, voor iemand anders kan dat een elfje zijn en voor weer een ander een bloem, iedereen heeft zo zijn/haar eigen ding natuurlijk.

Verder hebben wij al gigantisch veel vereeuwigd op foto en film, zoals iedereen wel doet denk ik ;-)

Succes met de keuzes en maak er vooral iets moois van! :-D

Liefs, Marieke (novembermama)

Ik heb 5 tattoo's waarvan 1 van mijn oudste. Daar komt mijn kleine meisje natuurlijk ook bij. Het is een tribal met de naam er in verwerkt en haar naam kan er bij in. Daar naast heb ik 4 sterren laten zetten voor alle 4 mijn miskramen. Ik vind dat die er ook bij horen. En dan zijn het niet die rare (sorry voor wie ze wel heeft haha) die je tegenwoordig steeds ziet maar echt stralende sterren.
Ben er nog steeds erg blij mee.

Boven de bilspleet zou ik niet doen dat vind ik zoiezo geen mooie plek maar voor zo'n tattoo al helemaal niet. En lotusbloem is idd mooi maar vraag me af of dat ook mooi is in combi met een tribal, t ene is zacht en t andere meteen weer zo hard zeg maar. Ik heb zelf alles in zwart-wit/grijs maar dat is meer omdat ik kleur in tattoo's niet mooi vind.

Mijn man wilde ook altijd een tattoo maar durfde niet goed en uiteindelijk toen ik voor mijn 3e ging heb ik hem gewoon meegesleurd en hem een tattoo voor zijn verjaardag gegeven, Nu heeft hij er ook 2 en komen er zeker nog 2 bij. Wij zijn beide erg blij met wat we hebben.

xx

oja dat was ik vergeten

heb van beide meiden een fotoboekje gemaakt van de 1e 2 maanden! zo leuk, digitaal bij kruidvat dus achtergrond, special effect en picto's allemaal zelf bedacht

en van beiden via hyves een zwangerschapsdagboek die ik ga uitproberen

en een babyboek

en een kiekebobox waar alle geboortekaartjes in zitten en het armbandje van het ziekenhuis en het babyboek en het fotoboekje en overige foto's en 1e tekening enzovoorts.

wij hebben zelf gemerkt dat je er niet vanuit kunt gaan dat je alles aan je moeder kan vragen wanneer je aan kinderen begint. en het is ook een mooie doos: dit ben ik!.

dat is voor de kids, de mijnelfje.nl en de tattoo is voor mij.
ik ben echt gek van tattoages! zoals ik al zei vanaf mijn 5e zag ik het en ik werd verliefd. ik vind het een hele mooie vorm van kunst.
ik wil idd een tattoo met kleuren die verlopen en in elkaar overlopen. nu nog kiezen hoe of wat. denk een fairy met erachter een tribal en in elfenschrift hun namen. ja dat klinkt leuk, schouderblad is genoeg ruimte. komt vast goed
als ik maar kon kiezen hihihi probleem is dat ik niet op papier krigj wat ik in mijn hoofd heb

mijn man is niet van de tattooages hoor, die is nog blanco en zag mij liefst ook zo hahaha ik had er maar 1 toen ik hem leerde kennen en nu komt de 5e erbij

Ik heb ook een fotoboekje laten maken bij de kruidvat en ga binnenkort alle foto's laten afdrukken en doe ik ze in een boek. Ik heb van mijn zoon ook een aantal boeken met ongeveer 1500 foto's haha.

Mijn man en ik hadden t gister nog over dat we waarschijnlijk een afspraak gaan maken voor een tattoo als t vakantiegeld er is dan staan ze er beide op.

Mijne zijn allemaal af te dekken zodat niemand ze ziet, er zijn er zelfs een paar die mijn vader nog nooit heeft gezien haha die houdt er niet van en heb geen zin in gezeur aan mijn hoofd. (mijn vader is nogal ouderwets).

Maar ik vind t mooi en als ik een programma kijk als miami ink oid dan kriebelt t ook al meteen weer haha.

xx

oja ik vind het zoo gaaf en met mijn werk kan en mag het, heb ook rose haar gehad en dreads, no problem

je moet wel presentatief naar ouders zijn maar vaak is dat de lagere klasse zeg maar, en dan kom je juist met tattoos beter over. zo van oooh jij bent een echt mens en dan heb je gelijks een ijsbreker
het is wel allemaal af te dekken hoor, maar hou niet van koltruien en met dit weer niet van lange broeken.

ik heb online opgezocht voor de namen in elfish, dan weet ik het maar verder niemand, dat is we gaaf, maar ja mooie sierletters en dan klein is ook gaaf. hmmm na volgend weekend start opvang, dan maar eens naar de tattooshop gaan denk ik.

een elfje omdat die schattig zijn zoals mijn kids, en wij zijn fantasyfreaks, past denk ik beter bij ons dan een lotus. want een elfje is ook weer kinderlijk

tja teveel ideeen

als ik miami ink of la ink zie oooh dan kriebelt het en wil ik en sleeve, vind ik weer zonde dat het nu verspreid zit hihi

oja mijn ouders vinden het ook helemaaaal niks, maar ja ze wisten wat voor kind ze hqdden, 1e wat ik deed toen ik 18 werd! viel hun nog mee, hadden ze eerder verwacht, maar zien wouden ze het niet, zonde noemen ze het.

Terug
Bovenaan