Verf lucht werk

<p>Hey dames vraagje</p><p>Ik hoorde gisteren dat bij ons op het werk de vloer deze week geverfd en  geboend word.</p><p>Dit gebeurd zo 1 keer in de 1 a 2 jaar en uit ervaring weet ik dat er een hele sterke geur vanaf komt.</p><p>Nu ik zwanger ben ( 22 weken ) vraag ik me toch af of dit wel helemaal gezond is om vooral nu  3 dagen in de week in te gaan werken ?</p><p>Zal het wel mee vallen kwa schadelijke stoffen die vrij komen? iemand ervaring hiermee .</p><p>En zou bijv de verloskundige hier ook meer over weten of dit schadelijk is of niet.</p><p>Weet niet zo goed of ik me druk maak om niks ?</p>

Of het echt kwaad kan weet ik ook niet helemaal 100%, maar ik neem zelf altijd het zekere voor het onzekere. Wij zijn de bovenverdieping aan het schilderen, verbouwen en doen en als er met middelen gewerkt wordt waar echt een sterke (chemische) geur vanaf komt, blijf ik mooi weg tot de geur verdwenen is.
Vorige week waren we echter aan het schilderen met verf op waterbasis en toen heb ik zelfs mee geschilderd. Ik rook er niets van. 

Maar ja, dat is allemaal thuis. Op het werk is het toch wat lastiger. 
Je verloskundige zal hier vermoedelijk wel in kunnen adviseren hoor. Even bellen maar voor alle zekerheid? 

Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en het niet doen. Misschien kun je vanuit huis werken of op een andere afdeling: locatie gaan zitten? Zal waarschijnlijk afhangen van met welk spul precies de vloeren worden geboend en dat weet de verloskundige denk ik ook niet. 

Terug
Bovenaan