Verfen???

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Misschien een beetje een stomme vraag hoor, maar ik wordt al aardig grijs en verf altijd mijn haar. Nu ben ik dan zwanger en mag ik ze dan nog wel verfen??? Is dat verstandig??

Groetjes Marian

Ik heb het laatst ook geverfd. Bij mij viel het goed uit (de kans is namelijk groot dat de kleur niet goed pakt wegens hormonen).

Ik dacht dat alleen blonderen niet mocht om dat je dan met peroxide aan de gang gaat.
Verder durf ik het niet te zeggen. Maar goed je mag al bijna niets meer, en dan zou je ook nog met een uitgroei moeten lopen...hahaha ik heb het gewoon gedaan!

Groetjes Saskia 18+5 wk

hallo,

ik ben zelf zwanger en kapster dus ja ik kleur mijn haar al zo lang ( en vaak haha)

ik laat de keuze altijd over aan de klant wat ze willen,maar als ze echt twijfelen dan kan je ook altijd voor andere opties gaan zoals lowlights met folie (zodat het niet op de hoofdhuid komt) of een spoeling. maar ik kan zo niet zien hoe 'grijs' je bent dus dat zal niet in alle gevallen kunnen.

zelf kleur ik nog wel gewoon maar probeer het wel iets minder te doen als voorheen.

groetjes

ik doe t niet meer.de chemische lucht alleen al is volgens mij niet gezond.er zitten toch rare stoffen in.het staat misschien niet erg charmant,maar een paar maandjes overslaan is gezond voor je haar,jezelf en je baby.na de bevalling ga ik mezelf weer verwennen met een mooi rood tintje.
groetjes kari

Hoi,
Ook ik verf mijn haar gewoon hoor. Als er maar geen peroxide inzit is het geen enkel
probleem. Heb het voor de zekerheid gevraagd aan de gyn en die bevestigde dat.
Maar ik kan me wel voorstellen dat je zelf van de geur niet goed wordt.
Liefs Melanie

Ik sta voor een verhuizing en heb dit net  gevraagd aan de verloskundige. Schuren kan geen kwaad en   verf op waterbasis kan ook geen kwaad!

Groetjes

Terug
Bovenaan