vergeet achtig...

Hallo meiden,

Sinds ik zwanger ben, ben ik zo vergeet achtig!
Ik laat de koelkast openstaan, vraag dingen 2 keer achter elkaar.
Ik lijk af en toe wel een kip zonder kop!
Heeft iemand anders hier ook last van??

Groetjes Ilse

Ik heb er nu nog geen last van met nadruk op NOG GEEN!!
de eerste zwschap was ik echt n vergiet met heeeule grote gaten
ging de verkeerde rijtjes in de wijk af wat n hoop chaos veroorzaakte als ik naar n client van mijn collega ging en er niemand bij mijn mensjes thuis kwam hihi

Heb er ook mee in de ouders van nu gestaan van november 2004 :D was erg leuk :)

hihihi ja herken het wel!!
Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje had ik het ook en nu dus weer!
Denkje: ik maak een boodschappenlijstje anders vergeet ik de helft!! Sta je daar in de super zonder briefje......................
Of heb ik afgerekend, liggen de lege flessen nog onder in de wandelwagen............

Gelukkig gaat dit vanzelf weer over!!

Dus zwangerschapdementie bestaat toch
Vertelde mijn client dat ik zoveel vergeet de laatste tijd. En zei dat ik last had van zwangerschapsdementie. Mijn client moest zo hard lachen.

Mijn vriend vind het volgens mij niet zo leuk. Hij moest vanochtend om half 6 van huis en normaal smeer ik s'avonds zijn brood maar ben het gister echt vergeten. Komt hij vanochtend de slaapkamer binnen bouwlamp boven mij aan. zegt hij kijk ik nou zo scheel of heb je mijn brood niet gemaakt? Kon hij het dus vanochtend om hkwart over 5 zelf nog even maken.  Sorry schat echt vergeten!

En zo heb ik dus nog meer van die dingen. Ook dat ik een paar keer op 1 dag steeds het zelfde vertel. Dan zegt mijn vriend jho dat meen je niet. Nee echt? dan is het al de 4e keer dat ik het verteld heb.

Maar goed hij moet het maar even pikken. Hij heeft het zelf veroorzaakt  Had hij zijn kwakkie maar bij zich moeten houden haha

hahahaha.

Ik ben nog niet vergeetachtig maar ik kom niet op veel woorden...... Dan zit ik maar te wijzen en dan snappen ze het niet.....! maar het is zo stom. allerdaagdse dingen weet ik niet meer.

Ester

Ik herken dit ook wel hoor.
Het lijkt wel of het nu veel erger is dan bij mijn 1e zwangerschap.

Gisteren op mijn werk ging ik thee halen, was ik dus de bekers vergeten in de houders te doen dus goot heet water over mijn voet heen. Heb ik alles klaar gezet. Vergeet ik de bekertjes mee naar het kantoor te nemen.

Of ik heb boodschappen gedaan leg ik niet alleen het vlees in de koelkast maar ook mijn portemonnee die ik toevallig in hetzelfde zakje gedaan heb.
Loop ik de rest van de middag te zoeken tot dat mijn man opeens zegt wat is dit nou weer voor beleg. Dat was dus mijn portemonne.

ik ga ook rustig op verjaarsvisite zonder kado-tje dan zit ik al lang en breed dan denk ik had toch wat mee niet dus. Bij volwassenen is dit niet z'on ramp maar bij kinderen is dit natuurlijk niet zo leuk

Ik moet hier dus erg aan wennen want ik vergat nooit wat voordat ik zwanger was.
Ik zeg dus nu al tegen iedereen dat als ze een afspraak willen maken het maar op de mail moeten zetten want ik vergeet het anders gewoon

gelukkig ben ik niet de enigste!!

groetjes masja

Terug
Bovenaan