vergeetachtig

A

Anoniem

Guest
Ik wist niet goed waar ik dit onderwerp bij moest zetten aangezien ik niet meer zwanger ben lijkt deze plek misschien nogal vreemd. Het gaat echter om een kwaal die ik ook al had tijdens mijn zwangerschap... vergeetachtigheid. Mijn dochtertje is nu 6 maanden oud en ik heb er nog steeds last van... wie heeft hier ook last van en wie kan mij meer info geven?

Groetjes,

Dutchy

Hoi,

Sorry meid maar dat gaat niet meer over, de oudste is nu 3.5, de tweede is net 2 en ben nu 30 weken zwanger van de derde.
Sinds m'n zwangerschap van de eerste heb ik er ook last van en het is niet meer weggeweest. Alles opschrijven is het enige wat nog helpt ha ha ha.

Groetjes en sterkte ermee
Son

Hoi Dutchy,

Bij mij is de vergeetachtigheid ook niet meer weggegaan! Tot hopeloosheid van mijn vriend af en toe, ik vergeet echt alles!!!!!
Mijn dochter is nu 1,5 jaar en ik vraag me af of het ooit nog weggaat!!

Groetjes

Ze zeggen wel eens: negen maanden op (voor de bevalling) en negen maanden af (dus na de bevalling), dan gaat de vergeetachtigheid weer over. Als je dan alweer zwanger bent, blijft die zwangerschapsdementie vast gewoon bestaan ;)

Maar het is wel vervelend, ik heb er ook echt last van.

Groetjes,
Tamara

Oh dit komt me  zo bekend voor......!!! Ik heb het na de geboorte van mijn dochter gehad. Heel erg extreem! Ik kon 3 schepje flesvoeding niet eens tellen! Ik was steeds mis. Ik vergat het als mensen naar het ziekenhuis moesten of mensen die jarig waren. Het was zelfs zo erg dat mijn vriend tegen me zei toen ik op controle moest naar de gynaecoloog ...vergeet niet te vragen of het normaal is dat jij zoveel vergeet. En wat denk je ... ik kwam terug buiten en mijn vriend zei....en wat zei hij???? en mijn antwoord....shit....vergeten te vragen....

Voor anderen is het soms lachwekkend om te horen maar voor jezelf is het soms echt verschrikkelijk. Mensen begrijpen het ook niet. Ze vinden het allemaal wel lachwekkend totdat je ze vergeet te feliciteren ofzo...en dan zijn ze boos!!

In totaal heeft het ongeveer 2 jaar geduurd voordat ik er echt mee om kon gaan. Het is over gegaan toen ik alweer zwanger was van onze 2e. Nou ja over.???? Het ging stukken beter. Ik was echt heel bang om hetzelfde weer terug te krijgen na de bevalling van onze 2e maar gelukkig was dat niet het geval.pffff...

Nu ben ik zwanger van onze derde... Ik ben niet bang dat het terugkomt maar ik zou het wel verschrikkelijk vinden mocht dat het geval zijn.

Ik ben eigenlijk heel blij om te horen dat ik niet de enige ben geweest. Ik had nooit begrip omdat ik niemand ken die hetzelfde had meegemaakt.

In ieder geval ...iedereen die er nog last van heeft heel veel sterkte ermee.

Groetjes Nova

Hi dames,
Ook ik kan weinig tot niks onthouden. Mijn man vindt dat dit een gebrek aan interesse is. Hij komt dan thuis van zijn werk en vraagt dan of ik bijvoorbeeld brabant water en gebeld en de waterstanden heb door gegeven, en ik zeg dan; o shit vergeten. Hij zegt dan; als je nog lag te slapen en ik zou tegen jou zeggen dat er op tafel tweehonderd euro zou liggen om te gaan shoppen, dan is het geld op wanneer ik thuis zou komen van mijn werk. Leg ik de pinpas erbij maak je die ook nog   op, dus dat kun je wel onthouden, maar een simpel belletje niet.X

Terug
Bovenaan