Vergeetachtig!

Jeetje mijn hoofd lijkt wel vol watten te zitten, ik vergeet zo veel en ben soms zo warrig, veel erger dan bij mijn eerdere zwangerschappen!
Heb bij een klant vandaag zelfs de factuur opnieuw moeten schrijven, omdat ik een aantal fouten maakte, toen ik in de auto stapte realiseerde ik me dat ik een product vergeten was,, dus vol schaamte toch maar terug naar binnen,,haha
Gelukkig stond zijn moeder erbij en die had zoiets van; is normaal hoor meisje in je zwangerschap,,hihi
Ook zet ik koelkast producten in de kast en bijv de suiker in de koelkast,,pfff, gelukkig realiseer ik het me wel optijd weer!
Hebben jullie hier ook last van???
Groetjes

zo bekend, vergeet ook alles, gisteren belde ik voor de 20 weken echo en wist niets eens meer hoe mijn verloskundige heet, terwijl ik haar al drie keer eerder heb gehad. Tja ze zeggen dat elk kind je een stukje hersenen kost.

Haha, ik hoop toch dat dat niet waar is, dat na de bevalling mijn volledige hersencapaciteit weer terugkomt,,haha
Ben al briefjes op de keuken aan het plakken dat ik bepaalde dingen voor de kids niet vergeet, gister kwam de oudste thuis en vertelde dat hij donderdag 1.50 mee naar school moest nemen, heb maar meteen mijn portomonee gepakt, is voor donderdag mam, nou stop het toch maar alvast in je tas,hihi
Groetjes

Nee daar kan ik niet over mee praten. Gelukkig want ik kan me voorstellen dat buiten dat het sommige momenten heel lach wekkend kan zijn ook heel lastig is.
Sucses ermee dames hihi

groetjes louise

Ach schei uit! Wordt er echt stapelgek van !!!
Mijn geheugen was aleen drama, dit omdat ik fybromialgy heb en het daar ook bij hoort, maar het is nu nog erger!
Wordt er soms best sjagerijnig van maar kan er ook heel vaak om lachen..

Liefs

Terug
Bovenaan