vergeetachtig!!!

ik ben nu bijna 28 weken en ik ben sindsongeveer 2 maanden zo ontzettend vergeetachtig!! toen ik zwanger was van mijn eerste kindje had ik dat niet. hebben jullie dit ook? en weten jullie hoe dit komt? ben zo bang dat het na de zwangerschap blijft. het wordt steed erger. vergeet de gekste dingen haha.

gr. Jolanda
 
Volgens mij hoort het er bij. Dat is wat ik er over heb gelezen. Ook je hersenen worden wat weker.
Gaat als goed is wel over.

Ik word ook wat vergeetachtiger. De deur niet op slot, spullen bij de buren laten liggen en helemaal niet aan denken etc
 
Heel herkenbaar! Ik vergeet ook alles. Afspraken, boodschappen, met mijn korte termijn geheugen is het echt slecht gesteld. Ik word er zelf niet goed van. Ik kom soms boven en dan weet ik niet meer wat ik er wilde halen. Of ik doe alles door elkaar en weet niet meer wat ik nou eigenlijk echt wilde doen.

Ik schrijf alles op, dat helpt wel, maar afdoende is het niet. Ik hoop ook dat het niet zo blijft... vind het echt vreselijk. Het hoort erbij zeggen ze, daarom ga ik er wel van uit dat het straks over gaat. Aan de andere kant heb ik het na de geboorte van mijn eerste wel een tijdje gehouden. alles is dan zo nieuw en anders, je bent zo gericht op je baby dat de halve wereld aan je voorbij gaat. dat zal dit keer ook wel zo zijn!

maak je er geen zorgen over, het is niet leuk, maar het kan geen kwaad.
 
O ik vergeet ook echt alles hoor, moet alles opschrijven anders vergeet is de helft. Ik ben inmiddels bijna 37 wk zwanger dus ja het blijft. Dus een tip schrijf alles maar gewoon gewoon op.

Gr tamjo

 
ook ik herken het probleem, vergeet veel, en ben van alles kwijt... pas geleden heb ik me rot gezocht naar mijn autosleutels, en waar vond ik ze? tja in de koelkast....
 
haha jah ik ken het... eh waar is mijn portomonee, de sleutels, hoe laat moest ik ook al weer daar zijn??? komt regelmatig voor hier... Net wat Lorena schreef heb ik er ook altijd wel wat last van gehouden na de geboorte, maar bij andere word het weer zoals daarvoor.
 
mmm, wat wilde ik nou ook alweer zeggen. hihi.
oja, ik heb er ook last van, maar ik zit ook met zoveel dingen in me hoofd. Dat moet ik nog kopen en dat moet nog gedaan worden. ondertussen zit ik heerlijk te genieten van de schopjes van de kleine en vergeet ik alles om me heen.
had het bij mijn eerste ook.
zal er wel bij horen.
 
Terug
Bovenaan