Vergeetachtig

Zijn jullie ook zo vergeetachtig?

Ik onthoud helemaal niets meer. Gisteren moest mijn vader geopereerd worden (niets ernstigs) en ik was het helemaal vergeten, terwijl we bijna iedere dag bellen. Verjaardag van mijn cadeauzusje, helemaal vergeten. Heeft iemand me wat verteld, ik ben het 5 minuten later weer kwijt....Ernstig geval van zwangerschapsdementie.

Hier ook, ik vergeet al de hele week de uitslagen van mn bloedonderzoek te vragen aan de verpleegkundige... Beetje debiel voel ik me af en toe... ;-)

Hier ook een voorbeeld. Helemaal in de stress omdat ik mijn rekeningen overzicht niet kon terug vinden of mijn zorgverzekering wel was afgeschreven en kon het van de afgelopen maanden niet terug vinden. Hing al bijna aan de tel en bedacht me toen dat het automatisch van mijn salaris wordt ingehouden en het dus helemaal niet van mijn rekening wordt ingehouden... Mezelf flinke blunder voor geweest.

Ik vergeet ook steeds meer. Kan me ook niet goed meer concentreren op gesprekken. Mijn vriend stoort zich soms ook mateloos aan dat laatste hahaha.

Mijn hersenpan is soms zo lek als een vergiet. Ik was ook tot 3x toe vergeten om de rekening voor fysio te betalen. Gelukkig is het een goede vriend van ons dus kon die er wel om lachen maar je zou maar net de verkeerde treffen met niet op tijd betalen (zoals verzekering of belastingdienst ofzo)

Maak er gewoon geintjes om bv.: schiet mij maar lek hahaha

ook hier laat de concentratie zeer te wensen over. Ben met grote regelmaat de draad van mijn verhaal kwijt
Ik weet niet meer wat ik zeggen wou is dan ook een veel gehoorde term voor mijn omstanders.
En vergeetachtig word met de minuut erger voor mijn gevoel
Zo heb ik van mijn verjaadagsgeld een nieuwe filmcamera gekocht. Van de week even alle flimpjes op de pc zetten. Zoeken zoeken en nog eens zoeken naar mijn usb aansluiting. Niet te vinden
dus maar opgegeven, totdat ik mezelf de volgende dag bedacht dat dat ding zit ingebouwd in de band die om je hand heen gaat. Pffff gelukkig gevonden, maar wat voelde ik me een oen.
Ach ja het komt weer goed denk ik dan maar, al weet ik wel dat daar een paar maanden overheen kan gaan :p

heel herkenbaar!soms vraag k in 10 minuten 2x hetzelfde aan mijn vriend, dan zegt ie dat heb je net ook al gevraagd.... En k weet er dan nils meer van... En idd iets vertellen en ineens je verhaal kwijt zijn..
Ach we hebben een goed excuus!!

Liefs

Terug
Bovenaan