Vergeetachtig...

Hoi dames,

Zijn jullie ook zo vergeetachtig?
Ik herken het weer helemala van mijn eerdere zwangerschappen, mijn hoofd lijkt wel een zeef...

Ik moet echt dingen opschrijven om ze niet te vergeten en ben er met mijn hoofd niet bij...

Vanmorgen op mijn werk bijv. naar binnen proberen te gaan met mijn huissleutel i.p.v. toegangspasje en van de week thuis 'savonds na het uitblazen van de kaarsen ook tegen het lichtknopje staan blazen om de lamp uit te krijgen :-S

Ach, ik lach maar een beetje om mezelf en hopelijk gaat het ene paar maanden na de bevalling vanzelf weer beter net als de vorige keren :)

Ben benieuwd of er meer zijn die dit soort dingen hebben?

Jazeker! Heel herkenbaar. Deuren van de auto/huis open laten staan. Smorgens vroeg naar je werk willen en je afvragen waarom de auto niet start, tot je tot de conclusie komt dat sleutels al een heel stuk zouden schelen. Je mateloos irriteren aan de kooktijd van de aardappelen terwijl dat natuurlijk ook een stuk vlotter zou gaan als je ook het gas aan zet. Is ook wel van belang dat je na het koken datzelfde gas weer uit zet..... hahaha het is verschrikkelijk :)

Ik heb laatst eens ergens gelezen dat zwangere vrouwen in Amerika geen huis mogen kopen omdat ze geestelijk ontoerekeningsvatbaar zouden zijn... hahaha. En ergens moet ik die gekke Amerikanen gelijk geven. :) de dingen die je soms met je zwangere hoofd doet.....

Zo herkenbaar! Ik vertel alles aan iedereen 10 keer, omdat ik denk dat ik het nog niet verteld heb. Ook vraag ik me telkens af of ik iets wel gedaan heb, zoals de tv uitzetten of een lamp uitzetten. Lig ik in bed, moet ik er weer uit omdat ik het vergeten ben of ik het wel gedaan heb. Heel irritant

Hahaha ik ook hoor! Vergeet de stomste dingen... En ben ook nog eens zo aan het huilen te krijgen, niks voor mij! Las laatst iets over wat je allemaal kunt verwachten in je kraamtijd, tranen rolden over mijn wangen bij het lezen van 'en geniet vooral lekker van de eerste dagen met je baby' of 'direct na de geboorte wordt je kindje rustig van het geluid van jouw hartslag en lichaamswarmte'... Belachelijk natuurlijk, maar acuut een brok in m'n keel haha.

Hier nog een....
Ben altijd heel scherp maar laat nu rustig de sleutels in de voordeur zitten, neem de verkeerde dingen mee uit de stad. Net met weekend boodschappen doen ook weer paar dingen vergeten. Etc etc.

En emotioneel.....ja ook heel erg.
Scheelt wel of ik moe ben of niet. Maar kan bij het minste geringste janken.

Gelukkig weet ik uit ervaring dat het er allemaal bij hoort en het vanzelf wel weer over gaat.

Hihi, sluit me helemaal aan. Vanmorgen ipv deodorant haarlak gespoten :).
Ik stop spullen in de koelkast die er niet horen. Sta ik bij de kassa in de supermarkt, kom er dan pas achter dat ik mijn portemonee vergeten ben..

Emotioneel ben ik ook. Manlief denkt elke keer dat er dan wat aan de hand is.. En als de sluizen dan open zijn.... krijg ik ze haast niet meer gesloten.

Terug
Bovenaan