vergeetachtigheid

Ze noemen het zwangerschapsdementie, maar ik vrees dat het nooit meer overgaat.
Mijn schoonmoeder is al 51 jaar op 20 feb jarig.
Ik vraag van de week aan mijn man of ze het viert.
Hij zegt, nee ze gaan naar Barcelona 5 dagen.
20 feb gaan we met heel the familiy pannenkoeken eten in een restaurantje. Mijn schoonmoeder krijgt een cadeautje en mijn zwager komt mij zelfs feliciteren en nog heb ik niet door dat mijn schoonmoeder dus die dag jarig is (en pasmorgen vertrekt naar Barcelona).
Geen enkel belletje ging er rinkelen! Ik kwam als laatste binnen dus ik heb niemand haar zien feliciteren.
Pas de dag er na als ik op de kalender kijk bedenk ik me: god, mijn schoonmoeder was JARIG gisteren....
Sjonge jonge wat genant, waarom anders kreeg ze een cadeautje en kwam mijn zwager mij feliciteren  Ik heb haar maar om half 9 de volgende dag  al uit bed gebeld met excuses!

groeten ELke

, tja heel vervelend voor jou, maar fijn om weten dat ik niet de enige ben.... Volgens mij heb ik mn hersenen er ook uitgeperst.Ik schrijf zoveel mogelijk op, maar vergeet mn blaadjes of waar ik t gelaten heb hihi...succesBrigit

of ik zoek me rot naar de rode kool. Heb ik het dan toch in de winkel bij de kassa laten staan? Ondertussen kijkt mijn man me grijnzend aan. Staat de pot keurig naast de borden op de gedekte tafel..
groeten Elke

en gisteren de wasmachine aangezet zonder wasmiddel, dat stond nog netjes in een wasbolletje te wachten op de machine.
Dat is minder erg dan wat mijn schoonzusje gisteren deed (2 maanden geleden bevallen) ze heeft een poepluier mee gewassen met de bonte was....das wel erg bont.
groeten ELke

Ik geef nu niet eens BV (2jaar geleden wel en ik was niet eens zo erg!). Maar ik ben nog nooit zo vergeetachtig geweest! Komt het door de drukte met 2 kleintjes????
Ik haat koffie zonder suiker en ik nam een flinke slok! Praat ondertussen met m'n man terwijl ik de suiker pak. En ik zeg tegen hem: heb ik er nu suiker in gedaan of niet????
Hij kijkt me aan en zegt Weet je dat echt niet????

Pff, blij dat jullie dat ook hebben! Stijn is nu ruim 3 maanden en ik heb echt het geheugen van een zeef. Hoe vaak ik de laatste weken al naar de keuken ben gelopen om iets te pakken en eenmaal daar niet meer weet wat ik ging doen. ( we hebben een open keuken, dus misschien 10 stappen lopen...) inderdaad ook de was al vaak gedaan wasmiddel, ook al verschillende keren de was in de machine gedaan en vergeten aan te zetten.

Maar het ergste vind ik nog wel dat ik niet meer zo attent bent. Ik was altijd erg attent, als iemand wat had altijd een kaartje, onthield belangrijke momenten van vriendinnen en familie en dan konden ze altijd rekenen op een kaartje of een telefoontje, maar de laatste tijd vergeet ik dus alles: vriendinnen met sollicitaties, cadeautje voor mijn zus voor haar afscheidsfeestje, enz.

Maar het meest bond heb ik het gemaakt toen ik nog zwanger was: ik zou naar een vriendin gaan van de zomer, we zouden naar het strand gaan en gaan zwemmen. Wat denk je, ik ben al mijn zwemspulletjes vergeten, geen bikini, geen handdoek. Ik heb er gewoon niet over nagedacht.

Nu maar hopen dat het ooit weer een beetje goed komt
Carina

Ja ik herken het ook wel.
Gelukkig wordt het nu wel iets minder maar ik merk dat als ik weer bijna moet gaan menstrueren er weer last van krijg.
Twee weken geleden was het weer zover ik ging even wandelen met mijn zoontje en dacht ik kan ook wel even naar de Kruitvat  wandelen.
Het weer potjes  Olvarit nodig stond ik bij de kassa jawel met die potjes had ik afgerekend liep ik  zonder die potjes mee te nemen weg uit de winkel.
Ik schaamde me naar en kwam er pas  achter toen de cassiere naar mij toe kwam met die potjes.

O o hoe kom je toch zo en wanneer is het eindelijk helemaal weg zeg.
Wordt er soms wel een beetje moe van.
Mijn zoontje is nu 5 maanden oud.
Maar ja we houden moed want het komt bij mij nu steeds minder voor hoor.

Groetjes en allemaal veel suc6 ermee!!!!

Terug
Bovenaan