vergeetachtigheid!!

A

Anoniem

Guest
hallo dames,
Hier de man van Soela. Mijn vrouw is dus weer zwanger en ze vergeet alles! Zo gingen we vanmiddag naar Artis, en hadden we amper luiers mee voor onze zoon, en ook de billendoekjes vergeten. Ze raakt van alles kwijt, vergeet door te geven aan haar ouders dat we komen eten, vergeet boodschappen mee te nemen, vergeet de belastingpapieren op te sturen, noem maar op. Ik vind haar heel lief, maar hoop ook dat dit na de bevalling weer over is. Hebben jullie dit ook? Hebben jullie tips?
Groetjes en vast bedankt van Otis

hallo

leuk dat er hier ook een man zit op het forum

ik heb het ook zowel bij me eerste zwangerschap als nu bij deze weer
alleen ik heb het goed opgelost aan   de keukendeur hangst een grote kalender daar schrijf ik alles op   van afspraken enz

ook heb ik altijd een kladblok en pen altijd op de tafel liggen of dessior daar schrijf ik op wie ik moet bellen wat ik moet halen enz   de kleine dingen zegmaar

misschien dat het voor jullie ook werkt mij hielp het de vorige zwangerschap heel goed en nu einelijk nog meer  

wel   een tip het is misschien lelijk maar hang de kalender in het zicht  dan denk je vaker ow dat moet erop     ik doe er ook  een maand vooruitschrijven   elke maandag hoeveel weken ik ben  

groetjes soraya  moeder van justin 15 maanden en 22 weken zwanger van onze dochter

Ik ben vanmorgen  al twee keer naar de winkel geweest en kwam er net achter dat ik nog wat ben vergeten.....

Liefs Hilma

Ha ha ha ha het hoort er echt bij hoor!

Ik ben gisteren speciaal voor pedaalemmer zakken naar AH gegaan. Kom ik met een tas vol boodschappen thuis en wat denk je,.......ja hoor zakken vergeten.

Ik moet echt alles opschrijven, want ik vergeet steeds iets. Gelukkig heb ik bijna vakantie......maar het is wel lastig.
Dus als ik iets bedenk noteer ik het meteen

gr mama van MD

Hallo dames!
Namens mijn man hartelijk dank voor jullie tips! Ik ben gelukkig niet de enige. Wat voel ik me af en toe een kluns, ik vergeet echt ook hele belanrijke dingen. Dankzij jullie tips ligt er nu een groot schrift op tafel waar ik maar van alles in opschrijf.
Als ik dat niet vergeet te doen tenminste....

Groetjes Soela

Terug
Bovenaan