Vergelijkingsmateriaal nodig!

De arts zei dat ik even in de gaten kan houden hoeveel ik het kindje voel bewegen. Zie eerdere topic. Kindje met bloedarmoede is snel moe dus zou ik de beweging bijvoorbeeld kunnen voelen verminderen. Nou is het zo dat ik de laatste week ren aantal x heb gedacht..goh ik heb al lang niks meer gevoeld. Ik ben dus eigenlijk benieuwd hoeveel anderen hun kindje voelen bewegen? Verdeelt over de dag of alleen savonds of sochtends?

hallo, ik kom even buurten van t april forum. Ik voel me kindje vaak bewegen wanneer ik zelf rustig lig. Vooral als ik op 1 van mijn zijdes lig. Ze zeggen dat wanneer je veel beweegt je kindje in slaap word gewiegd door je bewegingen(weenie of dit zo is)

Het verschilt bij mij heel erg van dag op dag. Ik merk dat als ik op kantoor ben en te lang voorover gebogen zit aan mijn bureau de kleine begint te trappen. Ik denk dat ze meer ruimte wil dan ofzo.
Gisteravond was het dikke pret in mijn buik tijdens het bankhangen. Ik merk wel dat als ik meer lichamelijk bezig ben, de kleine minder voel. Misschien toch dat slapen stukje wat 1esara ook beschreef.
Soms zijn er dagen dat ik denk.. euh hallo?? ben je er nog? en andere momenten dan vind ik dat het wel wat minder mag!

Nou ik ben nu 23.5 week zanger en ik voel helemaal niets bewegen...
Of ik ben er te nuchter voor?
Terwijl het kindje wel erg druk was op de 20 weken echo, moet ik je tot mijn spijt meedelen, dat ik Ukkie dus nog niet voel....
Ik ga vanavond weer voor controle naar de VK.
Ik maak me er ernstig zorgen om, terwijl dat geloof ik niet hoeft....
Vraag of ze weer een echo willen doen, om te kijken of het kindje beweegt.... Dan heb je wat meer zekerheid. Of dat ze vaker naar het hartje gaan luisteren?
Succes en sterkte

Ik voel de kleine sinds 16,5 week,en sinds 2 weken echt regelmatig bewegen,soms echt meerdere keren op een dag(zie dan ook echt mn buik al bewegen,en mn man heeft hem ook al gevoeld)
soms voel ik hem minder en voel hem maar 2 keer per dag,
vanaf 26 weken moet je je kindje echt dagelijks voelen volgens de verloskundige.
dus geen zorgen als je hem een keertje minder voelt,ik ben nu 23 weken.
liefs jootje

Hoi ik voel mijn kindje ook regelmatig bewegen. Maar vooral als ik in rust ben!! Smorgens en savonds als ik op bed lig dan ga ik er ook even voor liggen en dan voel ik het prima.

Ik merk wel bij een drukke dag/veel lopen (voor zover mogelijk in mijn situatie) dan voel ik mijn kindje veel minder.

Maar ik denk dat dit voor elke moeder weer anders is. Ik denk dat je voor je zelf moet nagaan, wanneer voel ik mijn kindje en hoevaak is dit, als je dit voelt afnemen, dan weet jij dat je aan de bel moet trekken.
Is voor iedereen weer anders

Sterkte yvonne

Hoi,

Ik ben nu 26,5 week en voel de kleine de hele dag door. Met name als ik in ruststand ben, maar de laatste 2 weken ook als ik bezig ben. Nu is het mijn 2e en dan voel je alles wat sneller zeggen ze. Ik voelde deze kleine voor het eerst met 14 wk en 5 dagen, erg vroeg dus. Volgens mijn vk is elk uur wat voelen normaal voor deze termijn. Maar hoe dat zit met bloedarmoede weet ik niet. Als je je zorgen maakt zou ik even bellen naar de arts om te vragen wat normaal is.

Succes!
Liefs ciomama

ik ben nu 23 weken en moet ook zeggen net als ciomama voel het de gehele dag op de meest gekke momenten. maar het ergst is savonds dan zit ze echt te feesten wel een uur lang.. wel grappig hoor..

Terug
Bovenaan