vergeten dat wachten zo lang duurt

Hey,

Hebben jullie dat ook? Dat het allemaal zo lang duurt?
Ik moet nog tot volgende week wachten voor ik bij de vk voor het eerst naar het hartje mag luisteren (ben dan ruim 14 weken), en eer dat je je kindje gaat voelen ben je weer verder!
Ik merk dat ik een beetje ongeduldig ben. Omdat ik er verder nu niet zo heel vee lmeer van merk dat ik zwanger ben. Geen onwijze misselijkheid of moeheid meer. Nog niet echt een buikje.

Pff... wordt er dan ook wel een beetje onzeker van. Ben ik echt nog wel zwanger? Ja kan logisch redeneren van wel, maar toch...

Liefs,

T

Hey,

Hier een verloskundige praktijk die echt super met je mee denkt.... extra afspraak na m'n 11 weken om het hartje te mogen horen. En dan wordt het inderdaad wel ff echt. Hopelijk gaat de tijd voor je toch sneller dan je denkt!
Ik had wel verwacht dat ik nu al veel dikker zou zijn... pas nog prima m'n eigen broeken, maar had verwacht dat ik veel sneller een buik zou hebben doordat het tweede is. Ik merk wel dat ik er minder mee bezig ben, ook doordat ik druk met onze dochter ben.

groetjes, Esther

Hier ook de tweede. De mensen om mij heen met de eerste pasten allemaal rond de 12 weken hun broeken niet meer, maar ik nu nog steeds...

Heerlijk hoor, die zwangerschapskleren kan ik nog lang genoeg aan!!

Kan me er eigenlijk niets bij voorstellen. Sorry :)

Ik ben bij de gyn onder controle en daardoor heb ik het hartje nu al 2x gehoord en de kleine 3x gezien.

Begin nu ook m'n broeken niet meer te passen en heb af en toe het gevoel dat ik de kleine voel.

Maar mijn man heeft het inderdaad wel :D

Ik heb hetzelfde hoor!
Ik heb met 8 wk en 5 dagen de eerste echo gehad, om ongeveer te kunnen zeggen hoe lang ik nu echt zwanger was, i.v.m. een ongeplande zwangerschap en was ook nog gewoon aan de pil! Dus had geen idee hoe lang ik was, nu heb ik 20 februari pas weer een echo, en zal dan wat langer dan 12 weken zwanger zijn.. Maar kan eigenlijk helemaal niet wachten tot het zover is! Vond het zo bijzonder om te zien, en het hartje te horen kloppen.. En nu maar wachten dat m'n buik een beetje begint groeien...

Terug
Bovenaan