vergeten te vragen

A

Anoniem

Guest
Halo meiden
Ik heb nu ongeveer 2 weken last van een vreemd gevoel in mijn buik. mijn buik voeld erg gezwollen. Ook betrap ik me erop dat ik vaak mijn hand op mijn buik heb, ook als ik het druk heb zoals op het werk.
Ook snuffeld de hond meerdere malen per dag aan mijn buik (heb ooit eens gelezen dat honden dit kunnen ruiken)hopeljik komen de rode duivels de komende dagen niet. ik hou jullie op de hoogte.
Duimen jullie met ons mee, wie weet helpt het
groetjes nancy

Voor zo'n goede zaak duim ik altijd mee! En ja, dieren kunnen het aan je ruiken. Er veranderd iets aan je lichaamsgeur. Vraag me niet wat. Maar bij onze eerste poging werd ik bijna verraden door onze katten en de toenmalige hond van mijn schoonouders. En toen ik, na een miskraam, weer zwanger was gebeurde hetzelfde. En ik moet zeggen dat ik op dit moment de katten weer erg scherp in de gaten houd! Ik duim voor je!
Groetjes, Kat

Hoi Nancy,
klinkt wel goed hee!
Ik duim hoor,
Groeten, Lea

hoi nancy

wat spannend allemaal,
ja en dieren kunnen merken dat iemand zwanger is wat hun gedrag is weet ik niet.
ik duim voor je hoor.
groetjes,
agnes

Hoi! Ik denk dat ik onze honden de komende dagen dan maar goed in de gaten ga houden!!

Soms heb ik het gevoel dat baby's en peuters het ook aanvoelen. De laatste dagen komen ze steeds op me af - ook wildvreemde peuters op het station ed. Ik hoop maar dat het zo is...

Terug
Bovenaan