vergeten

Hallo dames,

was ik weer, was nog vergeten antwoord op de vraag van F. te geven. Wat betreft die antistoffen in m'n bloed ben ik gisteren met m'n slaperige hoofd vergeten aan de gyn te vragen. Nou belde vandaag een van de verloskundige nog heel lief om te vragen hoe het me me ging, en daar hoorde ik dat er veel verschillende antistoffen in je bloed kunnen zitten, en dat het niets met de resus factor te maken hoeft te hebben. Ze zei ook nog dat als ik me er zorgen om maakte ik maandag het ziekenhuis gewoon moest bellen, maar ik heb over 2 wkn toch al een afspraak met de gyn. staan dus zolang kan ik wel wachten.
Nou ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Nienke

Hoi Nienke,

Wat lief dat ze nog belde om te vragen hoe het met je ging. Dat hoor je niet vaak. Fijn dat je over 2 weken een afspraak bij de gyn hebt staan (ik mag 29 september langskomen op consult). Heel veel succes en ik hoop dat je nog even laat weten hoe het ging.

X F.

Hoi Nienke, heb even jullie website bekeken. Ziet er mooi uit zeg! Wat bijzonder he zo'n echo!! Ik wilde nog even zeggen dat ik jullie trouwfoto's heb bekeken en dat ik echt vind dat je er PRACHTIG uit zag! Echt heel mooi!

Geniet van je zwangerschap!

X F.

Lieve Nienke,

Ik vrees dat ik 2 Nienkes door elkaar heb gehaald. Ik vind het zo erg dat ik hierboven nou zeg, geniet van je zwangerschap terwijl jij degene bent die gisteren is gecurreteerd toch? Het spijt me echt, ik haalde jullie door elkaar!

Gaat het trouwens al weer een beetje met je??

Groetjes F.

Terug
Bovenaan