Vergroting

A

Anoniem

Guest
Deze foto hebben we uit laten vergroten (50x75cm) en in de serre boven de tafel gehangen. Hij is echt super gaaf geworden. Ik heb de foto al eerder geplaatst in mijn vakantie topic over Domburg, maar wil hem jullie nog even laten zien.

Eerst hing er een andere foto van Ilse op canvas, maar deze was zo verbleekt door de zon (in een paar maanden tijd) dat we gekozen hebben om iedere keer een foto te laten vergroten. Dat is een stuk goedkoper. Canvas (100x75) was €80,- en foto is € 7,95 bij de hema. Scheelt toch...

Hoe zit dat trouwens bij het canvas van jullie? Is die ook zo verbleekt door de zon. Wij hadden trouwens besteld bij www.herinneringenoplinnen.nl. Doen we dus niet meer.

Liefs Jeske mv Ilse (3-9-06)

mooie foto hoor, zal vast en zeker gaaf staan in de kamer.

Liefs sandra

Hoi hoi,

Wat een onwijs gave foto, staat ook vast heel leuk !!

Tja even over het op canvas, heb je de foto in de serre op een hele zonnige plaats hangen?
Wij hebben eigenlijk alleen nog maar foto's op canvas en deze zijn nog steeds heel mooi. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat ik ze dus niet op een zonnige warme plaats heb hangen.
Als ik jou was zou ik even kijken of je contact met de makers kunt opnemen en het probleem even voorleggen want ik vind het toch wel erg snel dat het verkleurt is en vooral omdat je er ook flink voor betaald hebt.

Jolanda

Ja vind ik ook. Terwijl ze zelfs garanderen dat  het canvas niet verkleurt.

Wij hebben hem idd wel op een zonnige plaats hangen. in de serre en deze heeft een glazen dak. De serre staat ook nog eens aan de achterkant van het huis en dat is het zuiden!

Maar ik zal eens contact opnemen met de makers, want ik vind het ook wel heel erg snel (2 maanden hangt ie er nu).

Liefs Jeske

Super gave foto!!!

Zonde van het canvas, idd contact opnemen met de printers, want twee maanden is wel heel snel. Die ik van Hema heb, naast een groot raam is nog goed na een maand of 7 en ik heb er ook één van een andere printer en die is al bijna twee jaar goed, dus het moet kunnen.

Terug
Bovenaan