Verhaal delen

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb er even behoefte aan mijn verhaal te delen. Ik ben er maandag achtergekomen dat ik zwanger ben. Het gekke is dat ik 1.5 week geleden 4 dagen een bloeding heb gehad. Dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Nu kreeg ik maandag weer een bloeding met stolsels, daarom heb ik s avonds een test gedaan en deze was positief. Dit was echt een enorme shock omdat het zo onverwacht was. Ik heb gisteren en vandaag nog steeds helder rood bloed met stolsels erin. Dus ik denk dat dit niet goed gaat en dat ik een miskraam heb. Het rare is dat ik me daar opgelucht over voel, omdat ik al het gevoel heb dat het niet goed zit dit keer. Volgende week vrijdag kan ik komen voor een echo omdat ik dan op 7 weken zit. </p><p>Wat zijn jullie ervaringen met bijvoorbeeld bloedingen? Ik snap dat een beetje bloed kan, maar veel helderrood bloed met donkere stolsels lijkt me echt niet goed. </p>

Hi mandarijntjex.. bij mij betekende dat helaas een mk.. het ging bij mij wel heeel snel. In de ochtend helderrood bloed verloren. Naar de vk gegaan en een kloppemd hartje gezien. 2 uur later veel bloed met stolsels en het vruchtje. Was 8 weken.. 

Dat je positief testte na de bloeding en stolsels is niet gek. Als het een miskraam is, dan is het hcg soms nog weken later meetbaar in het bloed. En dus zal je nog een poosje positief testen.
Het klinkt als een miskraam..  Maar zeker weten doe je het nooit tot je een echo hebt gehad. Je hoort wel vaker gekke dingen en toch voldragen, gezonde kindjes. 
Ik ga voor je duimen!

Ik heb nu ook bloedverlies waarvan ik denk dat het mijn menstruatie is maar waar ik ook weer aan twijfel na het lezen van jouw verhaal of het niet toch mijn innesteling is.

Het klinkt net als wat ze hier boven zeggen als een miskraam, ik heb hier geen ervaring mee dus ik kan je daar niet in adviseren. 

Hier draaien de duimen ook voor jou ( jullie ).

Helaas minder positief verhaal. Ik was 8 weken zwanger en toen begon bij mij een lichte bloeding, alleen bij het afvegen had ik bloedverlies (begon op zaterdag). Ik kon gelukkig snel bij de vk terecht (maandags) en echo gaf een kloppend hartje aan. De week vorderde en kreeg een opgezette buik en het bloedverlies begon toe te nemen, nog zonder stolsels (vanaf donderdag).. uiteindelijk (op zaterdag) zoveel bloedverlies met stolsels (nog nooit zoveel bloedverlies meegemaakt) met enorme buikkrampen. Op zondagavond mocht ik naar vk en helaas een miskraam..
Ik lees ook veel verhalen dat tijdens je zwangerschap bloedverlies vaak voorkomt, met alsnog een positieve zwangerschap. Hopelijk gaat het bij jou wel goedkomen, ik duim voor je !

Terug
Bovenaan