Verhaal delen

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb dit verhaal ook geplaatst op t zwanger worden forum, maar ik ben ook benieuwd naar jullie reacties:</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik ben er maandag achtergekomen dat ik zwanger ben. Het gekke is dat ik 1.5 week geleden 4 dagen een bloeding heb gehad. Dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Nu kreeg ik maandag weer een bloeding met stolsels, daarom heb ik s avonds een test gedaan en deze was positief. Dit was echt een enorme shock omdat het zo onverwacht was. Ik heb gisteren en vandaag nog steeds helder rood bloed met stolsels erin. Dus ik denk dat dit niet goed gaat en dat ik een miskraam heb. Het rare is dat ik me daar opgelucht over voel, omdat ik al het gevoel heb dat het niet goed zit dit keer. Volgende week vrijdag kan ik komen voor een echo omdat ik dan op 7 weken zit. De verloskundige was het met me eens dat helder rood bloed met stolsels geen goed teken lijkt.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Wat zijn jullie ervaringen met bijvoorbeeld bloedingen? Ik snap dat een beetje bloed kan, maar veel helderrood bloed met donkere stolsels lijkt me echt niet goed. </p><p> </p>

Hoi, het kan echt per keer verschillen. Ik had bij 8 weken bloedverlies met stolels, echter nog wel zwanger en alles zag er nog goed uit. Sterkte met de onzekerheid! 

Hoi,
Wat een vervelend verhaal. In december heb ik helaas ook er  miskraam gehad. Deze ging inderdaad gepaard met bloedverlies en stolsels. Tussendoor heb ik ook twee dagen geen bloedverlies gehad, maar daarna begon het weer en zette het door. Mijn man en ik hadden beiden het idee dat het die keer niet goed zat, met name vanwege het bloedverlies.
Inmiddels ben ik 7+1 weken zwanger en heb ik geen bloedverlies. Dat stelt gerust.
Als ik jou was, zou ik me instellen op een miskraam. Hoe jammer ook. Hcg blijft altijd nog even in je lichaam. Dus het kan zijn dat je al door je miskraam gaat, maar dat een test alsnog positief aangeeft. Het zou alleen maar een cadeautje zijn als je volgende week toch een hartje hoort kloppen. 
Sterkte!

Bedankt voor jullie reacties. @Annx wat fijn dat het toch goed is gegaan. @berendsje mooi dat je inmiddels toch Zwanger bent, erg fijn. Ik stel me ook in op een miskraam. Ik voel ook erge steken bij mn baarmoeder en (sorry voor de details) er komen steeds stukken uit. 
Een fijne zwangerschap allebei!

Toch wil ik nog even reageren.
Ik heb een verhaal met beide mee gemaakt. 
Eerst mijn miskraam die begon met bloedverlies. (Roze)

En bij mijn huidige zwangerschap rond de 11 weken een dikke bloeding gehad.
Inmiddels 23 weken zwanger en geen bloed verlies meer gehad na die week.

idem als bij  KayP.
Mijn miskramen en mijn zwangerschappen zijn allemaal gepaard gegaan met zwaar leder bleodverlies en stolsels!
Toch heb ik ondertussen een zoon van 2 en ben ik 30 weken zwanger.
Zet je hoop er niet op, maar er gebeuren soms mirakeltjes....

Terug
Bovenaan