verhaal kwijt

Ben voor t eerst op dit forum en wil dan ook gelijk wel mn verhaal kwijt.
Het lukt ons maar niet om een 2e kindje te krijgen, ik begrijp echt wel dat mensen nu denken maar je hebt in ieder geval een kindje en dat is ook zeker zo en ik geniet ook elke dag van hem,intens, maar dat neemt niet weg dat we erg naar een 2e kindje verlangen, ons zoontje wordt in september alweer 4 en we zijn al dik 1,5 jaar bezig met een 2e, ik ben 1 Mei voor de 3e keer k-geinsimineerd en nu is het maar weer afwachten.De maatschappij is hier ook zo irri in, goh nog geen 2e etc.Wie herkent zich in mn verhaal?

Hallo Pluk,
Je hebt helemaal gelijk. Wij zijn ook anderhalf jaar bezig geweest. Ik heb sinds febr. 2003 ms en de vooroordelen die mensen hebben je wordt er helemaal gek van.Zo van zul je dat wel doen je hebt al een kind en straks kun je zelf niets meer en dan?
Dat neemt niet weg dat je graag een gezin wel stichten. Ik hoop dat je snel zwanger mag raken. Het is ons gelukkig ook gelukt en ben nu 22 weken zwanger en ik voel me perfect.
Succes groetjes Marianne.

erg bedankt voor jullie reactie.
het is gewoon eveb fijn om t met anderen te delen.
hoe vind ik dat forum :als zwanger worden langer duurt.
en Marianne ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er vooral van en trek je er niets van aan wat anderen zeggen! groetjes

Terug
Bovenaan