Verhaal van me afschrijven!

he meiden,

sinds begin deze week loop ik 3 x in de week bij de fysio, dit omdat ik dus een bekken instabiliteit heb, ik ga door de grond van de pijn. alles doet pijn Lopen, zitten, omdraaien in bed, bukken en liggen..
Ik word er niet goed van dat ik zo weinig kan, zeker nu we in de verhuizing zitten.. iedereen is erg bezorgd en wil dan ook graag alles voor me doen, heel fijn natuurlijk maar ik vind het verschrikkelijk, ik verheugde me op een beetje schilderen en het inrichten. Nu heb ik alleen de babykamer opgeëist dat ik die echt graag zelf wil doen. Maar juist door al dit zit ik vandaag thuis en iedereen nu lekker aan klussen. ik baal hier zo van dat ik er chagrijnig van ben, reageer het op me vriend af en hij weet niet eens waarom vind het zo sneu nu achteraf maar ik kan het niet helpen ik baal gewoon.
btw 21+5 dagen zwanger nu. Sorry voor me zeur stukje maar moest het gewoon even kwijt

Liefs
 
hey,
ik herken je verhaal wel een beetje. Het is gewoon erg balen als je niets kunt doen terwijl je dit wel wilt.
Ik zou alleen wel proberen om het nog aan je vriend uit te leggen. Het is voor hem ook niet makkelijk. Mijn man dacht zelfs dat ik het vervelend vond dat hij zo z'n best deed om mij te helpen en dit levert hele nare situaties op waar je al helemaal niet op zit te wachten.

Kan je helaas geen tips geven om om te gaan met de pijn. Weet wel dat mijn moeder een bekkenband kreeg van de fysio voor 's nachts zodat het draaien minder pijnlijk werd.

Ik wens je veel succes en hoop dat je ondanks alles toch kunt genieten van je zwangerschap.
 
Hoi,

Ik herken dit wel, het wel willen helpen maar niet kunnen en mogen helpen. Ik ben namelijk chronisch ziek waardoor ik dat allemaal niet kan, maar toen wij in de verbouwing zat voelde ik mij net zo. Nu met een zwangerschap erbij is dat nog sterker. Probeer je er toch bij neer te leggen, want je heb echt jezelf ermee. Snap dat het moeilijk is.

Succes
 
Hoi hoi,

Wat vervelend. Ik had ook al bekkeninstabiliteit voor ik zwanger was en weet dus hoe het voelt. Hou het goed vol bij de fysio en doe je oefeningen, dan wordt het echt minder! Succes met je oefeningen en sterkte!
 
Ik vind ook dat je niet zeurt.
Ik herken het helemaal. Ik zit hier ook met bekkenklachten (nog niet zo heel erg met wat jij hebt), maar ik kon dus ook helemaal niks doen. Terwijl dat ook mijn project was. En daar had ik ook heel veel moeite mee om dat uit de handen te geven. Babykamer is nu wel helemaal klaar en helemaal naar mijn wensen.
Gelukkig heeft mijn man dan wel meer begrip... Snapt je vriend wel wat bekken klachten/instabiliteit in houdt? Ik moest mijn man dat uitleggen. En na de uitleg had hij er wel meer begrip voor en snapt nu ook dat ik niet alles meer kan.
Sterkte.... En succes!!!!
 
hey meiden, wat een lieve berichtjes allemaal dankjewel!

Mijn vriend weet nu wel wat het is , hijs alleen zo bezorgd dat ik het voor mezelf erger maakt heel lief maar ik vind het niet echt fijn dat vertroetelen haha..

Liefs
 
Terug
Bovenaan