verhaaltje even kwijt

hoi allemaal .ik ben hier eerder op de deze site geweest en heb een hele tijd niets van me laten horen.de computer was stuk daarom was dat,maar nu hebben we een nieuwe computer.ik heb 30 juli curettage gehad,was 13 wkn zwanger toen ik bloedingen kreeg.de gyn zei dat ik een week moest afwachten en als het niet spontaan zou komen dan zou er een curettage komen.dat is ook gebeurd. we zijn nu al weer druk aan het klussen alleen heb ik nu een baaldag want ik ben vandaag ongi.geworden.ik had in het weekend al ongi moeten worden en dat werd ik niet dus ik stiekum al een beetje blij maar helaas .daarom baal ik nu wel een beetje.maar ik mag ook niet zeuren want ik heb al een gezonde dochter van 2 jaar.ik wilde gewoon mijn verhaal even kwijt.groetjes t

hoi T,
balen is dat he, als je ongi iets later komt. zelf heb ik 3 aug, een miskraam gehad, en 10 dagen gebloed, Daarna na 20 dagen weer ongi ( denk ik) en toen pas na 32 dagen. Ik al stiekum hopen, dus toch test gedaan ,, negatief, en de dag later was ik ongi. balen joh !Dus weer op naar de volgende ronde, maar net als jou, heb ik een gezonde dochter hier rond huppelen . Zij is 4 jaar. Gelukkig is zij wel mijn afleiding.En naar mijn gevoel zeur je absolut niet hoor, maar is het gewoon eens lekker om je verhaal kwijt te kunnen,,
xxxx chantally

Zeuren doe je niet hoor. De wens voor een tweede kan natuurlijk even groot zijn als voor de eerste. En als je zwanger wilt worden is er niets ergers dan ongi worden vooral als dat dan ook nog overtijd komt.
Maar heel veel succes met zwanger worden en tot horens. Ik heb 21/9 curettage gehad na bij 12 wk, was met 5 weken al mis.

Gr. Biate.

Hoi T.,

Niks niet zeuren, gewoon even fijn je ei kwijt. Daar zijn we hier voor, toch.

En je mag niet zeuren omdat je al een gezonde dochter hebt? Onzin. Ook ik heb een gezonde dochter die net 1 jaar is geworden. Zij is inderdaad de grootste troost en beste afleiding die er is. Maar ze is geen vervanging voor de grote wens naar een tweede. Dat gevoel is nu weer net zo sterk als bij haar. Dat is niet minder omdat zij er al is.

Dus, klaag maar lekker hoor.

Liefs Mira

Terug
Bovenaan