Hoi,
Onze dochter gaat 1 x per week naar het kdv.
Ik zou haar er zo 5 dagen brengen, zo leuk vindt ze het.
Als baby zijnde is het wellicht ook wat anders maar ik heb nooit gemerkt dat ze te kort gedaan werd. Het is nu ze 1,5 is wel een stuk makkelijker voor haar ook.
Elke foto die ik kreeg al vanaf het begin staat ze lachend of spelend op.
Als ik haar nu ga halen dan is ze zo druk aan het spelen dat ze mij niet eens ziet. Ziet ze me wel dan komt ze me begroeten en rent weer snel weg om verder te spelen.
Soms is het sochtends even huilen maar dat is de leeftijd.
Ze heeft 2 vaste leidsters en die zijn erg lief voor haar, kunnen haar ook goed troosten en kennen haar door en door.
Ze doen trouwens ook echt veel dingen met de kindjes. In een kring muziek maken, tekenen, verven, lezen, naar buiten gaan, spelen met sop, spelen met brooddeeg en noem maar op. Alles om de ontwikkeling te stimuleren.
Ze was toen ze net ging ook wel wat onrustig savonds maar dat kwam door alle indrukken. Dit gaat snel beter! Momenteel slaapt ze op het kdv ook beter dan thuis haha.
Met andere woorden, ik ben super tevreden over het kdv waar zij zit en ze heeft het zo naar haar zin met andere kindjes.
Mijn mening daarom is om hem lekker te laten gaan en je zult zien dat hij het geweldig gaat vinden. Als je ergens mee zit, laat dit dan weten. Ik heb dat ook gedaan omdat ik bang was dat ze aan haar lot werd overgelaten. Vraag hoe de dag eruit ziet en wat ze gedaan hebben.