Even een vraagje; mijn dochterje van 20 maanden is de laatste tijd steeds aan het rommelen met verkoudheid. De ene keer is het erger dan de andere, maar ze blijft hoesten en snotteren. Nu heb ik van VSM de Caltrivat tabletten gehaald om de weerstand te verhogen, maar die weigert ze te slikken. Vindt ze eerlijk gezegd ook niet handig, want ze moet dan 3 keer op een dag zo'n tabletje slikken. Beetje veel, zou handiger zijn als het druppels zijn ofzo.
Ik weet dat er ook iets van euchinaforce bestaat maar zag in de winkel dat dat pas vanaf 2 jaar gegeven mag worden.
Heeft iemand nog een tip? En dan bedoel ik niet gezond eten, meer naar buiten etc, want dat doen we al. Ik wil graag iets geven wat haar weerstand net een beetje extra ondersteund.
Ik weet dat er ook iets van euchinaforce bestaat maar zag in de winkel dat dat pas vanaf 2 jaar gegeven mag worden.
Heeft iemand nog een tip? En dan bedoel ik niet gezond eten, meer naar buiten etc, want dat doen we al. Ik wil graag iets geven wat haar weerstand net een beetje extra ondersteund.