Verhoging(al tiiden)

<p>Mijn zoontje van nu 14 weken heeft al enige tijd(2 à 3 weken) verhoging (schommelt wat tussen de 37 graden en 37.9). Dit is zo op alle momenten van de dag.</p><p>Hij drinkt redelijk goed(wel erg onrustig), is niet echt verkouden en lacht wel veel. Hij slaapt echter onrustig en huilt nu ook weer meer(+ laat windjes, krampen?). Heeft af en toe ook rode wangetjes.</p><p>Cb maakte er niet veel van. Maar wat denken jullie wat het is? Naar HA toch of afwachten? </p><p> </p>

Tot 37.5 is geen verhoging, alles daarboven is het begin inderdaad. Hoe gaat het poepen? Rare vraag misschien maar daaraan merk je al snel of alles goed gaat ja of nee. Maar dan nog is het beter naar de dokter te gaan voor niks dan denken het zal wel goed zijn en ergens te laat achter komen. Succes xx

Tot 37.5 is sowieso geen verhoging hoor. Mijn dochter is 4 maanden, haar temperatuur is altijd rond 37.4. 
De dokter zal niks doen, pas als je kindje echt koorts heeft (38.0-38.5). Een baby mag de eerste 3 maanden geen koorts hebben. Maar alles onder de 38.0 is geen koorts. Dus hou vooral in de gaten dat het niet boven de 38.0 komt. 
Als je kindje verder gewoon tevreden is en goed drinkt en plast, is het toch goed? De temperatuur is niet meer zo belangrijk als in de kraamweek! 

Nee, ik weet dat tot 37.5 géén verhoging is, bedoelde meer dat het continu schommelt. Probleem is dat hij ook niet de vrolijke tevreden baby is, maar juist veel huilen bij het slapen, tijdens het slapen en na het slapen.

Terug
Bovenaan