verhoging

Dag meiden,
Vorig weekend had ik koorts: 2 dagen lang 38.5-39.0 graden koorts. Naar de huisartsenpost, gelukkig niets ernstigs, gewoon griep. Ik moest weer bellen als ik weer koorts zou krijgen. Nu heb ik gisteren een stolsel verloren en sindsdien voel ik mij lamlendig. Net effe temp opgenomen: 37.5 Dat noem ik geen koorts. Maar ik voel me wel belabberd. Wat moet ik doen? Moet ik nou weer de huisartsenpost bellen? Verder geen pijn oid. Wat zouden jullie doen?

Geen koorts en geen pijn? Ik denk dat de huisarts daar weinig mee kan.
Ga lekker op tijd naar bed en neem een paracetemol.

Dat zou ik doen tenminste.
Maar nu nog een stolsel verliezen... was hij groot dan?
Als het niet gepaard gaat met buikpijn of buikkrampen zou ik niet aan de bel trekken anders wel!

Sommige mensen worden van vermoeidheid ook ziek.

Maar als je twijfelt gewoon bellen hoor!
Beterschap!

het stolsel was best redelijk groot vond ik. Maar verder geen buikpijn en geen last. Ik vind 37.5 eigenlijk te laag om de huisarts te bellen, dus afwachten maar even. Ik duik zo lekker mijn bed in en dan zien we morgen wel weer verder.

Nee zou ik ook niet voor bellen, als je verder geen klachten heb kunnen ze op de hap ook niks voor je betekenen. Inderdaad op tijd ( voor zover dat lukt) je bed in en morgen weer verder kijken..

Mmm....wat vervelend.
Ik zou ook even wachten. En desnoods even je verloskundige over dat stolsel als je t niet vertrouwd.

Door t bloedverlies, t herstel en de vermoeidheid is je weerstand natuurlijk ook niet top he.
Dus opzich niet gek dat je ziek wordt.

Pijnstiller er in. Vroeg naar bed en hopen dat je je morgen beter voelt.

Beterschap!!

Ik zou ook niet bellen!
Ik hoop dat jij je alweer beter voelt!! Ik weet dat je stolsels ter grootte van een vuist kan verliezen.
Dat heb ik zelf gehad. Als je maar niet heftiger gaat vloeien, want dan zou ik wel even bellen.

Succes!

Terug
Bovenaan