verhoogd bed....

He dames,

ik weet het, een beetje vroeg, maar liever te vroeg dan te laat....
(en lag gisterenavond even onder het bed om te kijken hahahah)

Ons bed is 60 cm hoog en kan niet op klossen gezet worden....
Maar het moet wel verplicht 70 cm zijn.
Nu zat ik me te bedenken, als ik nu gewoon een matras onder mijn eigen matras leg, is mijn bed toch ook hoger?

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

gr. Geertje

Hoi Geertje,
Je bent niet de enige die zich hier al in heeft verdiept, haha!
Ons bed kan ook niet op klossen, daar is het veel te zwaar voor en t bestaat uit een binnen en een buitenbed(beetje ingewikkeld, maar ik heb geen idee hoe ik t anders uit moet leggen).
Mijn man is redelijk handig met hout enzo, dus hij gaat dadelijk zelf klossen maken van stukken hout. Misschien ook een tip voor jullie? Ik zou geen extra matras op je bed leggen, dat gaat uiteindelijk schuiven en dat is dus ook niet veilig!
Als je zelf klossen maakt, neem dan stevige stukken hout, en maak je zo dat je de poten van je bed er in kunt zetten. Dan kan het niet verschuiven en heb je een stevig hoog bed!
Groetjes, Karin

hallo,

ik ben niet van het november forum, maar van het april 2007 en maart 2009 forum maar lees overal een beetje mee.

Ik heb  bij beide zwangerschappen tijdens de controles van de kraamhulp een extra matras op mijn bed gelegd. Nu ben ik   niet thuis bevallen (want lijkt me inderdaad niet zo geschikt als je van plan bent om thuis te bevallen) maar voor de controles is het prima te doen en hoef je niet zo moeilijk te doen met klossen!!

Groetjes Anne
mama van Levi 9april07 en Jessie 30maart09

Waarom niet inderdaad een dubbel matras....als je bang bent dat het gaat schuiven kun je ( hebben wij ooit gedaan met een vakantie ) er altijd een sjorband omheen plaatsen ( spanbanden die je op een kar gebruikt ) hoofdeinde 1 en voeten eind 1 en je matrassen gaan er echt niet vandoor.

Wij hebben de vorige x netjes klossen gedaan....k geloof dat we nu maar es n xtje de kratjes bier gaan proberen.

Groetjes Ilona mama van Jarno 2,5 en 14 wekn van de 2e

hoi.

mijn bed kon niet verhoogd worden simpel weg omdat de situatie dat toen niet toeliet.
niets aan te doen zijn de vrouw van icare en heeft gewoon kraamzorg gehad.
x

Maak een ticker

Terug
Bovenaan