<p>Lieve lezers, </p><p>Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar ik wil nu graag toch ook mijn eigen verhaal even kwijt. Mijn vriend en ik zijn sinds oktober gestopt met anticonceptie in verband met onze kinderwens. Al snel bleek, wegens het uitblijven van een menstruatie, dat ik PCOS heb. Dit heeft mijn gyn vastgesteld n.a.v. de echo's. </p><p>Vervolgens heb ik bloed laten prikken. Hieruit bleek dat mijn FSH waarde licht verhoogd is (4,3). Ik was al begonnen met mijn eerste ronde Clomid en vind het allemaal erg spannend. Nu lees ik ook meerdere verhalen dat problemen met je schildklier kunnen leiden tot allerlei complicaties voor zowel moeder als baby... Ik maak mij hier best ongerust over. Mijn gyn heeft aangegeven dat ze ondanks de verhoogde FSH waarde niet iets wil veranderen in de behandeling. Oftewel; gewoon doorgaan met Clomid en proberen zwanger te raken. Ik voel mij hier niet helemaal gerust bij. Misschien is dat gevoel van mij onterecht, maar ik was toch even benieuwd naar ervaringen en meningen van jullie.</p><p>Groetjes!</p>