Verhoogd prolactine

<p>Hi allemaal,</p><p>Zijn er dames die ervaring hebben met verhoogd prolactine? Door het uitblijven van mijn menstruatie na het stoppen met de pil zijn we er met bloedonderzoek achtergekomen dat mijn prolactine veel te hoog is. Binnenkort een afspraak bij de internist. Ben benieuwd of hier dames zijn die hier ervaring mee hebben en hoe snel jullie cyclus weer op gang is gekomen.</p>

Hallo A  VB,  ik zelf niet maar mijn moeder wel. Meest voorkomend is daarbij een prolactinoom, wellicht he b je daar zelf ook al iets over opgezocht. Mijn moeder is uiteindelijk met behulp van hormonen zwanger geraakt. Ook mijn moeder menstrueerde daardoor helemaal niet.   Ik hoop dat ze je goed onderzoeken een verder kunnen helpen met je wens! 

Hier vorig jaar januari licht verhoogd. Ze dachten eerst dat dit niet mijn uitblijvende  menstruatie  verklaarde maar toch doorgestuurd naar internist. Mri  scan gemaakt. Geen prolactinoom te zien wsl te klein.  Heb kleine dosis cabergoline moeten slikken.  Na 2 weken een eisprong (getest met ovulatietest) en meteen zwanger geraakt. Inmiddels een zoon van 10 maanden. En daarvoor heb ik zonder medicatie een dochter gekregen. Een succesverhaal dus! Succes! 

Terug
Bovenaan