verhoogd prolactine

<p>ik ben op zoek naar vrouwen bij wie de prolactine in het bloed verhoogt is tijdend een zwangerschap wens. met eventueel de oorzaak stress.</p><p>hebben jullie medicatie gekregen? </p><p>was er een eisprong? </p><p>wat doen jullie om stress te verminderen? </p>

Ik had licht verhoogde waarde rond de 650. Ik heb toen cabergoline gekregen om dit te verlagen. Ik had meteen een eisprong en ben toen ook zwanger geraakt. Bij mij wordt de waarde wsl door een prolactinoom veroorzaakt zodanig klein dat deze op een mri scan niet te zien was. Bij mij hebben ze nog wat gezegd dat stress een oorzaak was ervan. Succes!

Hallo,
Ik heb een verhoogd prolactine gehalte als gevolg van een prolactinoom in de hypofyse. Nadat ik medicatie heb gehad is de prolactinoom en mijn prolactine gehalte gezakt en ondertussen heb ik alweer een zoontje van 6 maanden. Mijn prolactine gehalte is ondertussen wel weer hoog.

Ik heb ook een verhoogde prolactine bij mij op de mri scan was alles oke en konden ze verder niks zien..heb hier voor parlodel gekregen ik slik dit nu 4 weken vanaf aan komende maand ga ik ovulatie testen gebruiken en kijken of ik mijn ei sprong kan vinden als je iemand nodig hebt kun je mij altijd een berichtje sturen veel liefs

Terug
Bovenaan