Verhoogde dosis Clomid

Haai meiden,

Nou vandaag weer naar de gyn geweest. En helaas helaas geen eisprong te bekennen natuurlijk. Dus ja, de gyn vond dat het nu wel errug lang duurde zonder enig effect te zien. Hij twijfelde of we al aan injecties zouden beginnen, maar wil het toch nog een keertje proberen met clomid. Twee dagen achtereen 5 tabletten. [de vorige keer op 1 dag 5 tabletten] Vind het wel een beetje vreemd, want als ik jullie verhalen zo lees, slikken jullie er maar 1 of 2 per dag?
Maar goed, volgende week vrijdag weer terug. Is er dan nog geen verandering, dan gaan we iets anders zoeken. En dan bedoelde hij hormooninjecties.
We zullen het wel weer zien..

Liefs Tamara

Hoi tamara

We gaan met zijn allen duimen voor een heeeeel mooooi ei  en hopen dat het helpt natuurlijk. Het lijkt me wel als de dosis ineens zo hoog wordt gezet moet het haast wel zou je toch zeggen!!
Nog even wachten en dan weet je het (weer wachten gggrrrrr)
succes

groetjes rozemarijn

He tamara,

5 tabletten tjee zeg....
Ik heb er maximaal 3 gehad (dus 5 dagen lang 3 tabletten).
Mijn gyn zei toen dat er een aantal mensen niet reageren op Clomid.......
En daarom zijn wij ook overgestapt op hormoonspuiten. Alleen halen ze geen eitjes weg of zo bij mij, omdat ze denk dat ik zo al een goede eisprong kan hebben.

Succes van de week!!

Liefs Flower

Hoi Tamara,

Stomme vraag misschien maar je zit nu nu waarschijnlijk op de helft (rond de eisprong)  van je cyclus en je moet nu nog twee dagen 5 tabletten clomid slikken, helpen deze tabletjes dan nog wel? Ik moet deze tabletten altijd van dag 5 t/m dag 10 slikken en dan rond dag 16 voor een echo controle om te kijken of er iets aan het groeien is. Ik slik op het moment 4 tabletjes per dag. Deze maand is er ook niet veel gebeurd of het moet nog komen wat heel goed mogelijk is volgens mijn gyn. Ik geloof er niet veel van maar dat zie ik a.s. dinsdag wel.

Ik hoop voor je dat er nu wel een mooi ei aan het groeien is. Zal voor je duimen!

Groetjes
patricia

Terug
Bovenaan