Verhoogde glucose met 10 weken

Hi,
Ik ben nu 10 weken zwanger en bij het routine bloedonderzoek komt nu naar boven dat het glucose gehalte in mijn bloed verhoogd is. Ze gaan nu nog een keer testen en als het dan nog steeds zo is moet ik naar een dietist. Iemand hier ervaring mee?
Groetjes,
Linda
 
Hey Linda,

Ik ben nu 35 weken zwanger en ik moest bij 26 weken een bloedtest doen en een glucose test, da moet je zo een drankje drinken en een uur blijven wachten, nou mijn suiker kwam dus niet meer snel genoeg naar beneden dus moest ik gelijk naar een diabeet consulente en kreeg een test apparaatje mee om eerst elke dag 4 x je suiker te testen, ik was heel erg geschrokken, en dacht dit is gewoon storm in een glas water..daarna moest ik naar de internist en naar een dietiste.. en uiteindelijk heb ik er toch geen last van gehad, ik moet nu 2 x per week nog testen maar zit altijd onder de waardes..Laat het testen maar laat je niet stressen, want ik weet nu dat je suiker bamm omhoog gaat, ook door de hitte.. ze begonnen bij mij ook gelijk te zeggen ja misschien moet je insuline bij gaan spuiten ik dacht jeetje, maar zover is het niet gekomen.. Ik denk dat het goed voor je is als je ook zo een testapparaatje krijgt dan kun je het thuis testen en een beetje kijken met je eten waar je op reageert, je bent dan ook thuis en veel meer ontspannen, ook op je partner hahahhaha..

Liefs Claire
 
Terug
Bovenaan