verhuisd

Hai allemaal,

Even snel een berichtje vanaf mijn werk....ik heb namelijk tot 28 feb geen internet in ons nieuwe huis....(jeetje dan kom je er pas achter dat internet toch wel een "eerste levensbehoefte is" ;)
Verhuizing is achter de rug, viel toch wel een beetje tegen, maar bijna alles staat. Vanaf volgende week verlof dus dan kan ik jullie allemaal weer goed in de gaten houden want de eerste baby's zijn gewoon al geboren!!!!!!!!!!! Tot dan succes met de laaste loodjes en laat je niet kisten!

Groetjes Fee

Fijn dat het allemaal achter de rug is en dat alles zo'n beetje zijn plek heeft!
Kan me voorstellen dat het allemaal een beetje tegen viel hoor......is niet niks zo'n verhuizing!
Balen tot 28 feb geen internet ik kan ook niet goed zonder haha.
Nou nog een weekje werken en daarna lekker genieten van je verlof en jij ook sucses met de laatste loodjes.

gr louise

hey hoi,

heb je je rust wat kunnen bewaren tijdens de verhuizing.
Of toch steeds de kriebels om mee te helpen, in te grijpen, of het zelf te doen. pittig hoor, nu verhuizen.
Veel plezier en geluk in je/jullie nieuwe huis. straks lekker genieten van je verlof.

groetjes
smooty l

Fijn dat je verhuisd bent.... heb je wel lekker rustig aan gedaan...

Wens jullie veel geluk in jullie nieuwe huis!

Geniet volgende week van je verlof... en jij oook succes met de laatste loodjes

Hey, ik was vorige week al aan je aan het denken, ff de datum opgezocht, zag 20feb staan..
Gelukkig is de verhuizing achter de rug nu, kan me voorstellen dat het tegenvalt als je al zover bent!!
Nou rustig aan hé en tot volgende week ;-)
Liefs MJ

Terug
Bovenaan