Verhuist , baby op komst,,,, alles loop op rolletjes

Hoi meiden !!!

Ben verhuist!!! En alles staat bijna op ze plek nog ff groete schoon maak en wat kleine dingetjes ,,, en dan zijn we er klaar voor om de baby kamer onder handen te nemen ( moet eerst nog ff afwacht wat het is wil het wel weten maar niet via een een punckie in de buik maar via de echo ,,,, en ander woord het een mooi witte kamer mer blauw of rese acsenten maar moet nog een hoop gebeuren in de kamer zit namelijk een was tafel en moet er uit ,,, dus heb al een baby kamer gezien dus dat is ook prima dr baby wagen ook gevonden maar zoek nog ff verders
Dus alles gaat hier goed voel me snel moe en nog wel miselijk dan elke x wat eten ,, maar heb wel als ik in de ochten me tanden poets dat ik het moeilijk heb om niet te gaan overgeven pppfffff dat is elke c weer drama whahaha maar hoes met jullie ???
En owja me internet is er sneller dan dat ik had gedroomd

Fijne zondag en een mooi koninginnen dag morgen
Knuff van mij ,,,,,,, ga me ff in lezen ,,,,X

Meid wat fijn dat alles zo goed gaat. Wat leuk dat je al helemaal over de kamer nadenkt. Bij mij blijft de kamer gewoon blauw achtig. Als het kind groter is dan kan ik het altijd mooi aanpassen, als de kamer nu roze was en ik zou een jongen krijgen dan zou ik het wel even aanpassen. Maar mijn gevoel zegt dat blauw (mooie zeeblauw) ook wel voor een meisje kan.

Veel plezier in je nieuwe huis. Geeft altijd zo'n vakantie gevoel.

Dat met tandenpoetsen heb ik ook. Soms hou ik het een minuut vol, maar meestal begin ik binnen 10 sec te spugen. Vervelend maar het gaat wel weer over.

Super meid! Lekker als alles op rolletjes loopt he!

Wij hadden neutrale kamer met veel blauwe accenten, die makkelijk te vervangen zijn. Wij hadden veel met dieren, aan de muur, tapijtje e.d.

Liefs

Hou heppy0001

Ja ik zit er ook aan te denk om het zo te doen
Volgende week gaat me manetjuh er aan begingen whahha

@lynn thanxs lynn jij ook hè en niet te veel spuugden of doe je dat niet , ik heb slaagden maar geef niet ver om te spuugen

@essie 4
Ja bedank ja egt net als op vakantie whahahha
Ja egt elke ochten weer hè whahahah agaga maar moet tog poetsen whahahah nou jij ook suc6 er mee morgen ochten
Knuffel marie

Terug
Bovenaan